dinsdag 28 maart 2017

Helleborus 2

Hallo Allemaal,

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het mooie weer?? Wij hebben hier heerlijk genoten. Ondertussen ook de achtertuin weer uit z'n winterslaap gehaald. 't Is nu weer lekker strak.
Dus vandaag niet geknutseld en het was de afgelopen twee weken ook al niet van gekomen dus jullie moeten het doen met "ouwe koeien" maar wel leuke denk ik. Dit zijn nog drie kaarten van de helleborus serie. En ik dacht dat ik ondertussen een lekker voorraadje had van van alles maar de kaartjes die vliegen hier de deur uit.
Een mooi excuus om aan het eind van de week weer eens lekker een poosje op zolder te zitten.


Bedankt voor het langskomen en een fijne week!!!
En nog bedankt voor al die lieve reacties op mijn "kledingcollectie"!!!
Groeten van Femminde


7 opmerkingen:

  1. 3 prachtige kaartjes Femminde...prachtig zijn die helleboris bloemen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb tussendoor ook genoten van het mooie weer, gister cursus op mijn werk en kon daar lekker heen fietsen, dus van de nood een deugd maken hè, hihi Ik denk dat het vandaag een knutsel dagje wordt, want het regent hier behoorlijk! Daar is je tweede serie helleborus kaartjes dan en ze zijn ook weer heel erg leuk Femminde!
    Fijne week en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf dat ik weer Oma wordt hè....ik las net je reactie! hihi. De jeugd houd niet zo van zelfgemaakt gedoe Femminde, maar ga zeker weer iets leuks verzinnen! xx

      Verwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes, heel mooi
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie prachtige kaartjes Femminde.....ook je collectie kleertjes hieronder is heel erg leuk! Jij bent wel handig zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes weer Femminde, heel leuk hoe je de helleborus verwerkt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarttjes!
    Handig ben je met het maken van kleertjes, je bent van alle markten thuis!:):)
    Zo leuk om te zien.
    groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen