vrijdag 3 maart 2017

MD Challenge 172 en rugzakjes

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even langskomt. Vandaag kan ik jullie een kaartje laten zien voor de challenge van MD met als thema tuin. 
Het is geen typische tuinkaart geworden maar eentje van net naast de achterdeur. Zo van even de fiets tegen de gevel om snel even de boodschappen binnen de deur te doen. Ik hoop dat dat ook goed is want echte tuinstansen heb ik niet.
Op dit moment koop ik niet veel nieuwe stansen maar ben ik mijzelf aan het uitdagen om mijn oudere stansen te hergebruiken. De helleborus van Eline heb ik al een hele poos maar ik vond het moeilijk om er mijn eigen draai aan te kunnen geven. De witte bloem er tussen komt uit een andere zilverkleurige MD serie.  (Zelf heb ik een paar keer een helleborus plantje gekocht voor in mijn tuin, maar ze bloeien hier één seizoen en dan komen ze niet meer terug. Wie goede tips heeft graag, want ik vind ze namelijk errug mooi.)
Deze keer allemaal MD stansen. (raam CR 1389, helleborus COL 1394, fiets LR 0233, witte bloempje CR1356)  Het twine is van de Hema. Naaigaren komt hier van de markt. 

En dan hier nog een serie rugzakjes die ik jullie nog kan laten zien. afgelopen dinsdag namen we er  ook nog eentje mee voor ons nichtje Noor, die volgt binnenkort. Elke keer weer een feestje om er eentje mee te nemen naar een verjaardag. De middelste maakte ik voor een meisje van negen. In overleg met haar moeder werd dat een soort tienerrugzakje. Ik vind hem wel mooi zo met die zelfgehaakte bloem als blikvanger. Patroon van de bloem is van handwerkjuffie en vind je hier.



 Leuk dat je er weer was!! Tot gauw met nieuwe helleborus kaarten.
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Dat heb je soms...ik ook hoor, dat je een stans hebt en er niet zo goed mee overweg kan en maar blijft liggen! Ik vind wel dat je een mooi kaartje hebt gemaakt, maar of het er mee door kan voor tuinkaartje beoordelen ze maar bij MD, hihi. En wat heb je weer geweldige rugzakjes gemaakt...ze zien er heel gezellig en vrolijk uit, prachtige stofjes! Alvast een fijn weekend! Ik heb het weekend vrij eerst nog even een A dienst straks!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Femminde en ja de tuin ligt waarschijnlijk aan de achterkant van het mooie huisje...hahaha
    en die vrolijke rugzakjes zijn heel leuk gemaakt...wat een gaaf idee om die zo cadeau te doen ....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige en leuke rugzakjes gemaakt Femminde....leuke cadeautjes hoor! Ook je kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    leuk dat je bij mij op bezoek was. Ik kom altijd even terug kijken. Leuk kaartje! Ik herken wat je schrijft, niet teveel nieuwe stansen kopen, eerst eens gebruiken wat je al hebt. En dat is bij mij best veel....
    Je rugzakjes zijn schitterend! Zo fleurig en kleurig! Alleen jammer dat je de J vergeten bent. Maar misschien ken je een Geranne, die is er vast blij mee!
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik las de titel van je berichtje te snel en dacht even dat je ons 172 rugzakjes ging laten zien... maar wat een supermooie rugtasjes heb je gemaakt! Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een mooi kaartje maar niet echt in ons thema tuinkaart passen...
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart praxchtig Femminde maar niet echt een tuinkaart helaas.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen