donderdag 9 maart 2017

Helleborus 1

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even langskomt!!! En ook een warm welkom voor mijn twee nieuwe volgers!! Gezellig dat jullie hier vaker willen langskomen.
Zoals al even beloofd de helleboruskaartjes. Ik had altijd problemen met deze stans. Ik kon er op de één of andere manier niet mijn eigen draai aan geven. Maar door het toevoegen van het witte bloemetje (die er eigenlijk niet bij hoort) vind ik het zo wel leuk. Ik hoop jullie ook.


Binnenkort volgt er nog een helleborus-post. Maar er komt eerst nog een andere tussendoor. 'k Ga gauw weer verder ik wil nog bij een aantal van jullie langs. Ik kom niet over denk ik maar ik doe mijn best.
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Mooi et dat witte bloemetje in de Helleborus. Dat haalt hem helemaal op, vind ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zien er weer top uit!! Leuk om de helleborus ook eens op andere kaarten te zien dan op kerstkaarten. Ik moet hem ook maar weer eens uit de kast halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zijn deze 3 kaartjes Femminde...mooie helleborissen erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Femminde,
    Ik heb een aantal posts gemist, zag ik net.
    Je kaartjes van de laatste 3 posts zijn super leuk. Ik ben fan van de dino kaartjes, zijn zo schattig!
    Ook heb je hele leuke rugzakjes gemaakt.
    Je bent heel veelzijdig en creatief, zo leuk om te zien.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer erg mooi, Femminde!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie Femminde.....het zijn hele leuke kaartjes geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kwam er even niet aan toe Femminde, maar je dino kaartjes en ook deze weer zien er super leuk uit! Ik heb het weekend lekker vrij en hoop te kunnen genieten van het mooie weer!
    Goed weekend en wat zal je jurkje weer geweldig zijn!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk effect met dat kleine bloemetjes erbij :). Het zijn mooie kaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen