maandag 3 april 2017

Vlaggetjes challenge

Hallo Allemaal,
Vandaag een berichtje om mijn kaart te laten zien voor de challenge van de Egel: Maak een verjaardagskaart met vlaggetjes. Ik was zo lekker bezig dat er ook nog een tweede kaart achteraan kwam de roze. En ja eindelijk na heel lang wachten (ook op de beurs gekeken in Assen, ze waren uitverkocht bij de groothandel werd er gezegd) maar ik vond eindelijk deze Karin Joan stempels in de webwinkel van jullie eigen Egel. Zo gaaf!!!
Ik heb ze sinds vrijdag en echt al heel wat keren gebruikt. Dit wordt echt één van mijn favorieten denk ik. Lekker vrolijk papier erbij gezocht. En dan heb je zo een vrolijke verjaardagskaart.


Leuk dat je weer even langskwam!! Ik ben vanmiddag terug met een kaart voor de nieuwe challenge van MD. 

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Feestelijk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke .....gezellige kaartjes Femminde!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op en top feestelijk!!!
    Mooi gedaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je meedoet met onze 'Verjaardags vlaggetjes' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke verjaardagskaarten heb je gemaakt!
    Fijn dat je meedoet aan de vlaggetjes challenge bij De egel.
    Groetjes Marja.
    DT De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen