vrijdag 17 maart 2017

scrapcards challenge

Hallo Allemaal,

Alles goed bij jullie?? Hier alles oké. Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volger Gerjanne!!
'k Ben net wakker want ik heb vannacht gewerkt. Even rustig bijkomen en wakker worden. Kan ik jullie mooi ondertussen nog even wat laten zien. Het is een doos om foto's te ordenen. Ik maakte hem voor mijn schoonouders die 48 jaar zijn getrouwd. Zo moeilijk om elke keer wat origineels te verzinnen. Bij de scrapcards challenge is deze keer de opdracht maak iets met een strik. De laatste tijd gebruik ik minder strikken merk ik. Maar aan tags blijf ik het wel leuk vinden. Wel grappig dat de tule van mijn eigen bruidsjurk komt. Hij was wat te lang en dat restje kreeg ik toen mee. Leuk om het zo op te maken. De bloemen maakte ik weer met Elines Helleborus. Echt een favoriet op dit moment.

Nu nog lekker even een rondje maken op het blog. Misschien ook wel bij jou. Hier lekker een weekje vakantie. Ik hoop nog even wat leuke kleren in elkaar te kunnen zetten voor de meiden. Afgelopen week goed kunnen slagen op de stoffenbeurs en sinds hier ook een lockmachine in huis woont ben ik echt fan van tricot. En de eerste dingetjes zitten al in elkaar. Dus als jullie mij even missen dan weten jullie waar ik zit.
Fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto box!
    Altijd handig, en leuk om een keer weer te voorschijn te halen en te genieten van de herinneringen.
    Geniet van je vakantie en veel plezier!
    Groetjes en fijn weekend.(ga ook nog even naar je andere werkjes kijken ;)
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen dan maar Femminde, hihi Heerlijk vooruitzicht zeg een weekje vrij! wat zal ie weer om vliegen met al je plannen! Wat enig om een foto doos te maken, als ik bij mijn moeder fotos wilde bekijken kwam er een vergeelde schoenendoos op tafel ...lol! Ik denk dat dit ook van een schoenendoos is gemaakt, maar lekker flitsend zo! Je hebt het goed bedacht en origineel is het zeker!
    Ik wil je in ieder geval Feliciteren met hun huwelijks dag!
    Je helleborus doet het weer heel goed en gezellig dat je weer met onze challenge mee doet!
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en origineel cadeau! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er weer iets super origineels van weten te maken.
    Altijd leuk om iemand iets bijzonders te geven.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent ook aardig creatief en actief Femminde!
    Wat ontzettend leuk....en een stukje van je eigen bruidsjurk geeft er wel een speciaal tintje aan toch....het ziet er prachtig uit hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend cadeau. Erg mooi gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fotobox. Altijd leuk om iets te pimpen. Top creatie, mooie bloemen heb je gebruikt.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zullen je schoonouders vast blij mee zijn. Zo'n eigengemaakt kadootje is natuurlijk altijd erg speciaal zeker als er een stukje van je eigen trouwjurk in verwerkt zit.
    Succes met het maken van de kleding voor de meiden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen