zaterdag 4 maart 2017

Dino's

Hallo Allemaal,

Ben ik al weer even terug met een berichtje. Er komen even een paar dino kaarten tussendoor. Want dan kan ik met de Daniël kaart meedoen aan de challenge van Knutsel en Kadootjes.  Ik had de challenge in gedachten bij het maken van het kaartje en toen ik hem wilde plaatsten kon ik de challenge in eerst instantie niet meer vinden. Maar ik kan gelukkig toch meedoen.

En ook nog een label voor aan zijn kadootje, leuk dat hij met Pasen met zijn familie naar Nederland komt om ook zijn verjaardag te vieren. Ik ben benieuwd wat hij vindt van zijn brandweerpak met helm.
Super leuk dat je even langskwam!! De helleborus kaarten houden jullie echt nog tegoed hoor!! Ik hoop ook gauw weer bij jullie langs te komen.
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaartjes en labelje ook je rugzakjes uit je vorige blogpost zien er super fleurig uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben net volger bij je geworden, maar wat maak jij een leuke kaarten! Ik heb even terug gescrolld en krijg meteen een hele hoop inspiratie.
    Leuk ook deze met de dino's!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....deze kaartjes zijn super GAAF Femminde!
    Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf weer Femminde! De dinootjes zijn erg leuk en passen goed bij het papier. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart voor Daniel.
    Leuke dino's.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen