maandag 13 maart 2017

MD challenge 173

Hallo Allemaal,
Fijn weekend gehad?? 't Was bijna te mooi om te werken. Nu nog even genieten en dan mag ik nog een avond. Maar nu eerst tijd voor een post hier op het blog. Deze keer voor de challenge van MD en dat is deze keer:een notitieblokje gaan pimpen maar dan met afbeelding/stempels EN teksten van Eline, dus GEEN stansen als hoofdafbeelding!!!
En dat was uiteindelijk gemakkelijker dan gedacht. Met papier van Elines huis: Green in the meadow (ik hoop nog steeds dat ze dat een keer opnieuw uitbrengen, want het blijft mijn favoriete papier en het is echt bijna op). En stempels van Elines huis en winterhuis:  Ze komen van EC 0119, EC 0120 en EC 0131. 
Stukje washi, twine, sequins, zelfgemaakt kleiornamentje en garen erbij en toen was het al klaar. Ook wel eens leuk dat een challenge makkelijk gaat. Hieronder nog even de binnenkant:



Leuk dat je weer even langskwam!!! En ook nog een super dankjewel voor al die mensen die bij mijn vorige post een berichtje achterlieten!!!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

15 opmerkingen:

  1. Supermooi boekje Femminde!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Prachtig hoe je het alles erop hebt verwerkt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik dit papier blokje had gehad, dan stuurde ik het naar je op! Jammer is dit hè...echt je favoriete papier en dan niet meer te krijgen! Je notitie boekje is super geworden, met zelfs nog een mooi binnenkantje! ik heb nog geen tijd gehad er rustig voor te gaan zitten! Je laatste avond en dan kun je ook weer naar buiten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden, mooi gedaan.
    Voor de wedstrijd moet er ook 3x MD opzitten, kom zelf aan twee met papier en stempel, maar er zitten oude materialen bij dus mischien zie ik iets over het hoofd?
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met 3x MD bedoel je dan 3 x verschillende materialen Judith?? Ik heb inderdaad 2 verschillende MD materialen gebruikt. Maar in totaal wel 5 verschillende Eline MD stempels

      Verwijderen
    2. Ja bedoelde 3 verschillende materialen dus 3 serie nummers zijn nodig voor de wedstrijd.

      Verwijderen
    3. Hallo Judith,
      Sorry dat ik het niet begreep. Ik kom in totaal aan 4. Het papier en de 3 stempelsets. Gelukkig dat ik dan toch aan de challenge voldoe.
      Groeten van Femminde

      Verwijderen
  5. heel moo dit opgepimpte notitieboekje Femminde...PRACHTIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook mooi!
    De vlinders zijn super.De matchende voorkant en binnenkant is heel stijlvol.
    Ik ben nog bezig met mijn boekje.Ik heb me weer wat in mijn hoofd gezet, en dan ben ik pas tevreden als het op die manier af is. hihihi
    Ik kan zeggen dat het bijzonder wordt, en een kadootje voor mezelf.:)
    Moet ik wel op tijd linken anders gaat het mis.Komt ook wel eens voor.
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig boekje Femminde. Dat papier blijft schitterend inderdaad.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, en ja dat papier is en blijft toch ook heel erg mooi!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Errug mooi Femminde!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden, leuk de pen erbij! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super vrolijk notitie boekje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen