maandag 29 augustus 2016

Papertrey inspiratie

   
Papertrey Ink - Cover Plate: Scallops Die


Hallo Allemaal,


Alles goed bij jullie?? Hier alles oké. De afgelopen weken weinig nieuwe dingen gemaakt met papier. Wel heerlijk buiten in de schaduw achter de naaimachine gezeten. De resultaten moet ik nog op de foto zetten dus die houden jullie nog tegoed.
Deze zomer heb ik mijzelf af en toe uitgedaagd omdat er weinig challenges waren. Maar toen ik deze die  (zie boven) zag dacht ik nadat ik al die borders boven aan de vlaggetjes had  uitgestansd  dat kan ik zelf ook zonder die stans. Dit waren de eerste twee karten.


Toen bedacht ik dat het ook leuk zou zijn om verschillende kleuren strookjes onder elkaar te gebruiken.

En zo ontstonden er nog twee mannenkaarten nadat ik hem als mask had gebruikt.



Zo leuk om zoveel verschillende dingen met één stans te doen. En dan te bedenken dat deze randstans al twee jaar in mijn bezit was zonder er ook iets mee te doen. Achteraf gewoon erg, maar ik heb het nu wel goed gemaakt vind ik zelf.

                               Bedankt voor het langskomen en een fijne week allemaal!!!


                                                     Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Soms heb je dat, he?! Dat je heel lang niets doet met iets. Dat zou een leuk idee voor een challenge zijn: gebruik een 'ongebruikt' item uit je collectie! ;)
    Je bent lekker creatief bezig geweest. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar Femminde, hihi Dat een stans soms onaangeroerd blijft liggen, maar je hebt het dubbel en dwars goed gemaakt nu...jeminee wat een mooie serie kaartjes! Ik doe ook weinig laatste tijd hoor, terwijl ik echt voor Mave aan de slag moet! Fijne week!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je met die gave stans gemaakt Femminde....ze zijn stuk voor heel erg mooi gemaakt...leuk gecombineerd ook...

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen