vrijdag 12 augustus 2016

Vlaggetjes en panda's

    
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langs komt!!! Allereerst super bedankt voor al die lieve reacties op mijn vorige post. Het is al weer bijna 2 weken geleden dat ik wat heb gepost. De weken vliegen hier met werken (nu in de vakantie werk ik regelmatig extra omdat er nu weinig invallers zijn en het super druk is) en van allerlei dingen die tussendoor komen. We hebben de kamer van onze oudste dochter veranderd. Even een muurtje gesausd en wat dingen geverfd. Ze slaapt nu in een groot bed. Kleine meisjes worden groot. Ze vindt het super dat grote bed. Voor haar kamer maakte ik een vlaggenlijn en ook nog twee voor vriendinnetjes van ons. Ook de mama van Sophie is druk met het veranderen van de kamer van Sophie dus voor haar ook vlaggetjes.


 
Daarom koos ik niet voor heel veel roze in de slinger. Zo steekt die mooi af. Ze was er superblij mee.
En hier ben ik nu mee bezig. We vonden in de stoffenwinkel een pandastofje. Hij was zo mooi ze wilde er telkens onder slapen. En toen was het opeens weg.
En waar was het stofje dan. Ja, mama had er de schaar in gezet. De eerste twee kussenslopen zijn af. Nu nog een rand op het dekbedovertrek en een groot kussenovertrek maken. Ik weet niet of dat deze week nog af komt. Anders wordt dat volgende week.
 
 We kregen nog een logeetje. Dus ook nog lekker geknutseld. Ook nog stempels gemaakt van gum. Dat is echt heerlijk ontspannend. En het werd zoals ik gehoopt had. Tof om straks hier cadeautjes mee te kunnen versieren.
 
Fijn weekend alvast!!! En ik hoop vandaag ook nog een blogrondje te maken.
Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vlaggetjes! Daar zullen de meiden vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel werken en dan ook nog zo lekker actief met andere dingen!!! Wat is het allemaal leuk geworden Femminde en Jasmijn heeft ook nog mooie panda's op haar vlaggenlijn! In een groot bed slapen, is ook zo gaaf hè! Je zelfgemaakte stempel gaan we ook vast weer iets moois van zien Creabea! Heel fijn weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen