dinsdag 6 september 2016

Liftchallenge 107



Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langs komt. Vandaag een kaartje voor de liftchallenge. Ik vond het weer echt een uitdaging dit keer. Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden over het resultaat.
Hier onder de spijkerrokjes die ik heb gepimpt voor het Euifeest. Onze jongste mocht 's morgens dezelfde kiel aan als papa. Ik vond het voor de oudste niet zo leuk dat ze niets had. Dus ik heb op een warme middag (heerlijke buiten) een korte spijkertuinbroek afgeknipt en daar de punten aangezet. Het resultaat vond ik zo leuk dat ook de jongste een gepimpt rokje kreeg. Het was 's middags ook gewoon te warm voor de kiel.
Ze waren er allebei erg blij mee. Wat vinden jullie. Is dit echte feestkleding of kan het ook aan op een gewone schooldag. Ik twijfel. De meiden niet. Die willen het elke dag wel aan.




Leuk dat je weer even langskwam. Ik hoop dat ik deze week er nog aan toe kom om bij jullie langs te komen want het is weer een erg volle week.
Geniet van het lekkere weer!!!

Groeten van Femminde
  



3 opmerkingen:

  1. Geen makkelijke idd deze keer! Maar zeker mooi geworden. Erg leuk dat je de moeite hebt genomen! Dank je wel!
    Wat heb je dat leuk gedaan zeg! En als die meiden zich er zelf goed in voelen...top toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan naar je meiden luisteren hoor Femminde, de rokjes zijn enig voor naar school!!! Super leuk heb je dit weer bedacht zeg!
    En je liftkaart is wel heel super geslaagd!!! We kunnen elkaar weer een hand geven, want mijn werkweek is ook bomvol! Veel avonddiensten en tot maandag onder de pannen! Met uitzondering van vrijdag, dan ga ik op mijn vrije dag met mijn vriendin naar de beurs in Rijswijk! Het is een stuk kleiner dan den Bosch, maar aanzienlijk dichterbij voor ons! en er is vast van alles te koop, hihi Sterkte met de drukte Fem.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, wij vonden hem zelf ook niet zo makkelijk, maar je hebt er een mooie kaart voor gemaakt! Die vlinders aan binnenkant zijn vast in het echt prachtig als je ze openvouwt. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.
    En je kindjes hebben een creatieve moeder, wat superleuk die dingen die je maakte! Dat zijn ze zelf dus ook, zo te lezen! Tuurlijk kan dat voor school ook.

    BeantwoordenVerwijderen