zaterdag 27 augustus 2016

Paarse challenge



Hallo Allemaal,


Nog een berichtje van mij. Dit keer met echte stempelkaartjes. Op het moment dat ik deze twee kaartjes maakte zat ik echt even in een scrapdip. Toen zag ik ergens een paarse challenge (volgens mij zag ik het op de blog van Rhodé) en ik had nog een kaart opgeslagen om nog eens te liften. Dat was mijn uitgangspunt.
                                    very nice:
                                          En zo kwamen mijn kaartjes er toen uit te zien:


Vorige week maakte ik nog een giftset kaartjes voor mijn schoonmoeder. Ze bewaard echt alles wat ik maak. Dus ik dacht ik maak nu maar wat wat ze ook zelf weer kan versturen.





Leuk dat je weer even langskwam. Tot binnenkort!!!
Groeten van Femminde


 

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes femminde. Het thema en de kleurtjes spreken me echt aan. Logisch dat je schoonmoeder ook fan van je creaties is. Stuk voor stuk zijn het ware kunstwerkjes. Je hebt echt een eigen stijl. Groetjes, Berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een hoop kaartjes! En wat een mooie! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn allemaal schitterende kaartje Femmind...weer super goed je best gedaan .en schoonmoeder zal vast heel blij zijn om zulke leuke kaartjes te kunnen versturen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaartjes. En zoveel. Goed bezig geweest!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gek je stempelkaartjes Femminde! en leuk om te zien dat jouw kaartjes toch net weer anders zijn dan je gevonden voorbeeld!
    Ook je kaartjes voor Mams zijn enig, als ze, ze nu ook maar
    verstuurd en niet bewaard hè! hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn jouw stempelkaartjes, mooi in die natureltinten.
    Ook de giftset voor je schoonmoeder is mooi, lekker fris van kleur!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen