dinsdag 19 juli 2016

My little pony 2

     
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langs komt. Later dan verwacht ben ik weer terug met de 2e serie my little pony kaartjes.  Ook deze in felle kleurtjes. de opbouw is vrij simpel maar ik vind ze nu al vrij druk.
Nu nog  even lekker genieten van het lekkere weer. Overdag was het hier eigenlijk buiten te warm. Ik heb lekker een poosje op zolder gezeten achter de naaimachine. 't Ging lekker en ik heb weer twee leuke rugzakjes af. Laat ik binnenkort wel een keer zien, even als de naamslingers die ik van de week gemaakt heb.
Morgen begint hier het gewone leven weer. Direct met een vroege dienst, maar dan zit ik er wel even weer goed in.

En daar kwam toch nog een derde paardje  aangedraafd. Die staat niet op de 1e foto maar die  wilde ik ook nog even laten zien.
Tot binnenkort!!!
En voor hen die nog vakantie hebben of krijgen, geniet er lekker van!!!
 
Groeten van Femminde
 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Dit is ook weer een hele mooie fleurige serie voor de jarige meisjes! Er staan namen op, dus zullen ze wel een bestemming krijgen denk ik! En dan zit de vakantie er ook voor jou al op, wat gaat dat snel hè! En geloof mij, na 1 dag zit je er weer volledig in! Succes morgen en houd hetvhoofd koel, want het wordt een warm daggie!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Dit is ook weer een hele mooie fleurige serie voor de jarige meisjes! Er staan namen op, dus zullen ze wel een bestemming krijgen denk ik! En dan zit de vakantie er ook voor jou al op, wat gaat dat snel hè! En geloof mij, na 1 dag zit je er weer volledig in! Succes morgen en houd hetvhoofd koel, want het wordt een warm daggie!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen