maandag 4 juli 2016

Cadeauenvelopjes kids

          
Hallo Allemaal,
Het houdt hier nog even niet op. Vandaag kan ik jullie drie cadeauenvelopjes laten zien. De eerste twee maakte ik bij notitieboekjes die ik al eerder maakte. Best lastig om dat veel later te doen . De boekjes vind je hier. De kraft envelopjes zijn zelfgemaakt, al ik eerder plaatste ik al een tutorial. Wil je die nog even zien klik dan hier. Het moet stevig vast zitten omdat het envelopje ook kan openen en sluiten. Naar verloop van tijd gaat het ondanks glue dots toch weer los.  Ik zou het vast kunnen naaien met de naaimachine maar eigenlijk wil ik het graag lijmen. Hebben jullie tips?? Ik hoor het graag.

De onderste is nog een gewoon envelopje wat ik pimpte.
 
Leuk dat je er weer was, tot binnenkort!!!
 
Groeten van Femminde



3 opmerkingen:

  1. Leuke mooie kado-envelopjes!
    Mss kun je achter de sluiting kleine magneetjes verwerken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk je kado-envelopjes!!!
    Helaas geen tips voor je.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen