maandag 11 juli 2016

My little pony 1

    
Hallo Allemaal,

Fijn dat je weer even langskomt. Ik kwam er net achter dat het al weer een dikke week geleden is dat ik voor het laatst heb gepost. Soms lopen dingen anders dan verwacht.  Ik was van alles van plan in mijn vakantie maar helaas.... ik ben bijna de hele week ziek geweest. Maar nu is gelukkig alles weer goed. Tijd om bepaalde dingen in te halen.
Afgelopen donderdag kwam er paardjes en panda's mee met de post. En daar moest ik direct wat mee doen. Ik maakte er vrolijke paardjes mee. Met een link naar de my little pony's van vroeger. (Ze zijn er nog steeds zag ik pas). Ik pakte een stapel dessinpapiertjes die al tijden hier liggen en dit zijn de eerste kaartjes die ik er mee maakte. Er volgen er nog meer. Ook voor mijn eigen dochter maakte ik een beloningskaart (onderste foto) met zo'n paardje. Ze was direct enthousiast. Oh wow mam! Nou daar doe ik het voor.
Toch maar eens vaker doen.


Leuk dat je even langskwam en binnenkort volgen hier nog meer paardjes (ze staan al te trappelen)

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Leuk en fleurig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan en echt een origineel idee die paardjes van vrolijk designpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slechte timing om in je vakantie ziek te worden Femminde dat is niet de bedoeling! Wat leuk als er nieuwe spulletjes met de post komen en wat heb je prachtige kaartjes gemaakt! Enig om ze van dessin papier te maken, het is zo fleurig geworden! Ik kijk al uit naar je Panda's! Hoop dat je snel weer fit bent! Mijn vakantie zit er al weer op en heb zelfs gister al gewerkt, het was heerlijk!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen