vrijdag 1 juli 2016

DCL



Hallo Allemaal,


Alles goed met jullie?? Hier is alles oké. Zoals beloofd laat ik jullie nu mijn bijdrage zien voor DCL. Ze hebben als uitdaging : zoek een creatie uit van een favoriete designer en lift deze.
Ik heb even lopen dubben en koos uiteindelijk voor een kaart van Daniëlle Flanders.
 
Ook zij maakte meerdere kaarten tegelijk. En begon met een mask om de achtergrond te bewerken. Helaas heb ik niet de materialen die ze gebruikt heeft niet maar ik hoop dat jullie het nog een beetje als lift herkennen. Deze twee kaarten zijn het geworden. De linkse is de tweede kaart. Toen ben ik wat verder van de randen af begonnen. Op de foto vind ik hem mooier lijken. Dat wordt dus mijn inzending. In het echt kan ik niet kiezen welke ik het mooiste vindt.


Leuk om te doen dat liften. Misschien geef ik er zelf nog wel een vervolg aan, ik heb namelijk nog een mooie kaart van Daniëlle liggen om te liften.
Gezellig dat je weer langs kwam en een heel fijn weekend!!!
 
Groeten van Femminde
 
  

7 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Lijkt me een pittige opdracht om dit kaartje te liften. Het is jouw echt super goed gelukt, ik vind het knap en doe het je niet na!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou is de opdracht prima gelukt. Als ik tijd heb, wil ik ook nog meedoen. Schitterende kaarten! Persoonlijk vind ik de linkse het mooiste.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lifts,Femminde! Ik ben ook fan van haar. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hewle mooie lifts van een geweldige designer. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gelift met een fantastisch resultaat!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen