woensdag 12 augustus 2015

Zomer op de zolder deel 2

Hallo Allemaal,


Leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier, super dat jullie hier gisteren met velen zijn geweest. En bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer het zeer!!
Vandaag twee vrolijke notitieblokjes ipv. een cadeauenvelop, geld wil ik in het gepimpte loonzakje er tussen doen. En dan nog een cellofaantje er om heen.
Ik was eigenlijk op de papierlijn van Rosadotje (ijsblauw en lichtrose) uitgekeken. Zo leuk om zien hoe anders het wordt met een ander kleurtje erbij.
Het vosje is jullie wel bekend en het uiltje knipte ik uit cadeaupapier.
Morgenochtend hoop ik hier weer te zijn.
Tot dan!!

Groeten van Femminde


2 opmerkingen:

  1. Ik loop een dagje op achter merk ik, maar dat maakt niet uit...want ik heb alles weer gezien. Wat is het allemaal weer enig geworden en het girafje is zo cute! Vrolijke van kleur en hele leuke weg gevertjes Femminde! Je bent lekker creatief bezig geweest!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen