dinsdag 11 augustus 2015

Zomer op de zolder deel 1

Hallo Allemaal,

Vandaag de eerste echte post van zomer op de zolder. Tot en met zaterdag hoop ik jullie elke dag wat nieuws te laten zien. Nu de lieve girafjes in ijsblauw met groen.
Het label plakte ik op een cadeautje, zie de laatste foto. Ik wilde meedoen met de uitdaging van papierplezier met Mandy en Marleen. Maak een geschenkverpakking met het girafje. Maar bij mij is het meer verpak een geschenk met het girafje geworden. Maar ik vind het zo wel een leuk cadeautje geworden.
De andere twee zijn babyboy kaartjes voor de voorraad. Want er zijn hier in de buurt ontzettend veel jongetjes geboren.
Leuk dat weer even langskwam en ik hoop tot morgen!!

Groeten van Femminde



5 opmerkingen:

  1. Een goed begin, dat belooft wat deze week....:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt met de girafjes, wat ziet het er toch schattig uit, het label is super leuk. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaartjes!
    Ik loop er een hoop achter, dus ik ga lekker neuzen!
    Want ik blijf toch fan van je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk deze schattige serie! echt super :) . En natuurlijk erg leuk dat je meedoet met Papier Plezier!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen