maandag 24 augustus 2015

Een schaap en een kikker

Hallo Allemaal,

Vandaag kan ik jullie een schaapje en een kikker laten zien in een soort polaroid frame. Toch zijn ze wel weer heel verschillend geworden doordat er achter de één een tabblaadje zit.
Ja jullie zien het goed. De foto's zijn niet van vandaag. We hebben hier errug weinig zon gehad en de regen kwam rond een uur of 6 echt met heel veel bakken tegelijk uit de lucht.
Nog even lekker relaxen nu en mij vast een beetje voor bereiden op morgen. Mijn verlof zit erop en ik mag weer aan het werk.
Fijne week!!!

Groeten van Femminde


3 opmerkingen:

  1. Twee ontzettend mooie kaartjes Femminde! Erg leuk dat ze toch totaal anders zijn :) . Ik zeg; Een dikke 10!!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zijn weer toppertjes Femminde! Lief en vrolijk!
    Je zal even je nieuwe ritme weermoeten vinden, nu je baas weer roept!
    Maar na een weekje ben je daar ook weer aan gewend! Succes!
    Jiij ook fijne week en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen