zaterdag 8 augustus 2015

Geboortelabel

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer even een berichtje van mij. Hebben jullie nu lekker vakantie of komt het er nog aan?
't Is hier heerlijk weer maar toch heb ik nu twee middagen heerlijk op mijn zolderkamertje gezeten. Echt genieten. Vooral lekker als het wil. Nu vast een label. Voor mijn vriendin Anja die tante werd van de kleine Emma Anja. En dus is vernoemd. Dat vond ik wel een kaartje waard.
Het moest gisteren snel op de post dus toen snel even een fotootje gemaakt. 
Volgende week wil ik jullie elke dag wat laten zien. Maandag begin ik met een sneek peek.
Fijn weekend verder en misschien tot volgende week!!

Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Zo is het girafje ook gaaf in deze kleur! Wat is ie leuk hè! Wat heerlijk dat je hebt
    kunnen freubelen! En ook ingepakt is het een heel gezellig geheel geworden!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke tag heb je voor je vriendin gemaakt Femminde. Ik zou er nooit opgekomen zijn om een groene giraf te maken, toch staat het hartstikke leuk!
    Wat een eer voor je vriendin dat de baby naar haar vernoemd is.
    Ik heb vanmiddag ook heerlijk in mijn kamertje zitten freubelen, het resultaat zie je komende week op m'n blog.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen