woensdag 26 juli 2017

In de zee...

Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even aan komt!! En welkom Eri, leuk dat je volger bent geworden.
En wat gaaf om weer al jullie berichtjes te lezen op mijn vorige post!!
De dag is bijna om, ik ben al vroeg begonnen want ik zat om 7 uur vanmorgen al op het werk. Nu nog even wat posten en dan ben ik blij dat ik in bed lig.
Ik lees van jullie wel eens dat je een stempelhulpje gebruikt. Er zijn zoveel verschillende soorten. Welke moet ik nemen en welke juist niet?? Liefst niet een al te grote want op mijn tafel ligt meestal al zoveel rommel.
Dus als je info hebt heel graag!!!
Ik kan jullie ook nog 2 kaartjes laten zien. Wel hetzelfde dessinpapier maar ze zijn toch heel verschillend geworden. De eerste wel een beetje toepasselijk omdat we ons opmaken voor Hassailt dat morgen begint. Wij hopen er morgen bij te zijn aan de gracht als alle boten komen binnenvaren. Dus een beetje duimen voor mooi weer.

Bedankt voor je bezoekje en tot binnenkort!!
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Femminde!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kleurrijke kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kaartjes. Ik word er helemaal vrolijk van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    Je kaartjes zijn enig en het dessinpapier lijkt zelfs een beetje op golfjes! Je vroeg welke stempelhulp handig is...zelf heb ik er één van "Leane Creatief 55.3226 Stamping Tool" Bevalt mij prima even je papier vast plakken met een washi tape-je ( doe ik) en het is een mooi plat hulpmiddel filmpjes zijn makkelijk te vinden...succes!
    Als het goed is een droge dag geweest en hopelijk plezier van de bootjes gehad!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie zomerse kaarten Femminde.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs leuke kaartjes, lekker zomers! Mooi papier heb je gebruikt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaartjes heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen