donderdag 6 juli 2017

Jeans met roze

Hallo Allemaal,
Al weer veel te lang hier niet geweest. Het rommelt hier lekker verder. Deze week heb ik nog wel vakantie maar van scrappen is nog helemaal niet gekomen.
Ik heb er wel veel zin in want op de terugweg van vakantie naar huis zijn we even bij Doe a ding langs geweest. Wat heerlijk om weer eens even door een scrapwinkel te struinen. Online is van alles te koop maar ik heb het zo graag eerst even zelf gezien. Vooral met papier heb ik dat.
Ik heb het kort gehouden omdat de rest in de auto zat te wachten. Weer van allerlei losse papiertjes kunnen scoren. Marjan Ghielen het lukt mij niet om een berichtje bij jou achter te laten. Jij vroeg pas welke papiertjes ik gebruikt had bij de mannenkaarten. Dat zijn oudere lijnen van Color Conspiracy die in NL niet meer te krijgen zijn. Helaas.
Ik heb bij Doe  a ding nog wel even gekeken of er iets was wat er op leek (omdat het bij mij ook bijna op is) maar dat heb ik niet kunnen vinden.
Ondertussen in de vakantie al wel  een paar leuke dingen gemaakt achter de naai/lockmachine. Onze oudste groeit op dit moment zo hard. Als het straks wat kouder is dan heeft ze weinig meer. Ook wel weer leuk om te doen. Ze hielp afgelopen week mee met het uitzoeken van de stofjes. Op dit moment draagt ze de zelfgemaakte kleren graag. Zo heb ik wel eer van mijn werk.
Weer oudere papiertjes van Color Conspiracy (de lichtroze) die ik combineerde met het nieuwe jeanspapier van de Action.
En nog een Z fold die ik al even geleden had gemaakt. Nu de naam er op gezet en ik vond wel dat er een klein maantje bij moest omdat het kleine meisje  de naam Maan heeft gekregen.
Dat was het weer voor nu. Leuk dat je langs kwam!! Ik hoop dat het mij gaat lukken om nog een een aantal challenges mee te gaan doen. Er zijn wel weer een paar leuke.
Fijne week en geniet lekker van het mooie weer!!
Groeten van Femminde


8 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer schitterende kaartjes Femminde...indedaad heel leuk designpapier gebruikt...
    En leuk dat je zelf kleren maakt voor je kids
    Dat heb ik vroeger ook heel veel gedaan..totdat ze voorbij de puberleeftijd waren dan was het voorbij
    groetjes en een fijne dag

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    als ik jou verhalen lees, heb ik elke keer flash-backs. Zo leuk!! Het even een winkel in gaan terwijl de rest in de auto wacht, het plezier van de zelfgenaaide kleding, de drukte van een gezin met (kleine) kinderen. Voor mij 20 jaar geleden, maar als ik het lees proef ik de sfeer weer en ik heb ervan genoten!
    Je kaartjes zijn ontzettend leuk! Mooi papier. Jammer dat het dan bijna op is, he?
    Ook je kaart voor Maan is juist leuk met dat maantje erbij.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes heb je voor de kaarten gebruikt.
    Vroeger vond ik hrt ook altijd leuk om zelf kleren voor de kids te maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooi kaarten,Femminde.Leuk is het kaartje met de naam en het maantje erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde,
    Dat is de kracht van jouw mooie kaartjes, hele mooie papiertjes die je bij elkaar passend maakt! Ze zijn ook zo lekker van deze tijd en vaak met een persoonlijke naam erop! Het maantje voor op Maan haar kaart is enig! Ik heb wel eens verteld dat ik ook zelf kleertjes naaide voor mijn jongens, maar toendertijd was het heel moeilijk leuke patroontjes te vinden en ben na de kleuterschool tijd gestopt maar wel truien gebreid o.a met 3 turttles erop, en die waren tot de draad afgedragen, haha
    Geniet nog maar even lekker van je meiden en welverdiende vakantie en het mooie weer!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze weer Femminde,papier van de axion ook heel mooi.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onwijs gave kaarten! Echt heel erg leuk! Gaaf hoe je op het laatste kaartje de naam verwerkt hebt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen