zaterdag 15 juli 2017

cactussen en een ijsje

Hallo Allemaal,
Alles goed met jullie?? Hier alles oké! Bedankt nog voor jullie lieve berichtjes en een warm welkom aan mijn nieuwe volger Trijntje.
De meiden zitten even voor een DVD tje.  Manlief is vanmorgen al vroeg met het muziekkorps vertrokken richting Kerkrade. De afgelopen weken is er druk gerepeteerd en vandaag is dus het wereld muziek concours. Leuk dat we hem echt even konden zien optreden via livestream.  En nu maar afwachten wat de jury er van vindt. We hopen op minimaal 80 punten maar de jury is dit jaar streng. Nog even en dan weten we het. Het zal wel middernacht zijn voordat hij terug is, we hebben hier dus een meidendagje. Net nog even een jurkje afgemaakt voor de oudste. Ze was zo hard gegroeid en had bijna niets meer met lange mouwen. Foto volgt nog.
Maar de DVD is zo afgelopen dus even snel een berichtje voor jullie. Ik heb zitten spelen met de nieuwe cactussen van MD. Heel leuk om te doen. Het embossen en de distress inkt (had ik al jaren maar nog bijna ongebruikt) geeft net een extra effect.


En ook nog een ijsje. Lekker zomers. Bijna alle papiertjes kwam bij de Action vandaan. (Uit verschillende blokjes).
Leuk dat weer even langskwam!! Een heel fijn weekend allemaal!!

Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer leuk en fleurig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een superleuke kaartjes, Femminde! Heel erg mooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal superleuke Femminde!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die cactussen! Ik herken het papier dat je voor de potjes gebruikt hebt, ik heb het ook. Een leuk blok, maar in de praktijk soms toch lastig om voor een kaart te gebruiken. Maar jij weet er wel raad mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten Femminde,zo zomers.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,
    wat een leuke kaartjes zijn het! Die cactusjes zijn enig. Maar de nieuwe mannenstansen zijn ook zo gaaf! Moeilijk kiezen.
    Ben je dag goed door gekomen? En het resultaat van het muziekconcours?
    Groetjes en morgen lekker rustdagje? Of moet je nog werken?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat herken ik, gauw iets doen als de kinderen film kijken.
    Deze reeks is mooi, maar ook je cactussen, walvissen en alles wat ik miste. Jouw blog is altijd leuk om te zien. En ik ben benieuwd wat je naaide! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer super leuke kaartjes gemaakt Femminde!
    Succes voor je man!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.....die zijn weer gaaf! Ik zit iedere keer weer vol bewondering naar jouw kaarten te kijken. Je hebt echt je eigen stijl.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk zijn ze deze kaartjes met de cactussen en het ijsje. Vrolijke papiertjes heb je daarvoor gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen