vrijdag 30 juni 2017

Mannenkaarten deel 3

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even aankomt. En super bedankt voor al die lieve reacties op mijn afgelopen posten. Echt heel gaaf!!! Ik ben afgelopen week weinig online geweest, we waren op vakantie in Zeeland. We hebben van allerlei soorten weer gehad maar ook ontzettend genoten aan de zee en zandkastelen gebouwd. Als jullie dit lezen zijn we onderweg naar huis. En we hopen op een mooi en droog weekend want morgen vieren we op een camping het 50 jarig huwelijksjubileum van een oom en tante van mijn mans kant en zondag gaan we uit de kerk rechtstreeks door naar de neven en nichten dag en dat is dan weer van mijn kant. 't Is de bedoeling dat het allemaal buiten plaats gaat vinden dus graag een beetje duimen voor mooi weer. Ik hoop tussendoor ook nog wat tijd te vinden om bij jullie langs te komen maar ik weet niet of dat helemaal gaat lukken.
Maar nu voor jullie de laatste serie mannenkaarten, dit keer met oranje accenten. En ik heb weer hulp gehad bij het maken van de foto's, dit keer van onze oudste.

En op onderstaande kaart maakte ik gewoon gebruik van een lipje van een blikje. Ik vind het zo wel stoer.


Dit was de laatste van de serie restjeskaarten voor mannen. Door het oranje lijkt het weer heel anders vind ik. En ook binnenkort de foto's van de kaarten die ik op vakantie maakte. Wel heel anders dan jullie van mij gewend zijn. Zijn jullie al nieuwsgierig??
Fijn weekend allemaal!!!
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten! Knap gedaan, want mannenkaarten zijn altijd lastig. Je vorige serie was ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde, wat een mooie mannenkaarten heb je gemaakt! En wat een leuke hulp heb je gehad met het fotograferen! Zo he je meteen een voorraadje, heel handig.
    Jullie weekend klinkt gezellig en druk. Ik duim sowieso voor mooi weer. Hier staan ook allerlei dingen op het programma (meer van man en zoon, dan voor mij)
    Groetjes en sterkte met de vakantie was ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde wat een leuke kaarten heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke papiertjes bij elkaar Femminde een gave serie weer!!!
    Heerlijk een weekje Zeeland samen met de meiden, die zullen zich goed vermaakt hebben! Succes met alle druktes het weekend en voel je niet schuldig om even niet te bloggen, want een mens moet ook genieten in vakantie tijd van andere dingen! En je vakantiekaartjes die zien we vast binnenkort! Goed weekend hoor!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaarten. Hele leuke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Femminde!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes!! Leuk dat je hulp krijgt van je kindertjes. Bij mij doen ze dat niet meer. Hihi. 16 en 18 jaar. Drie jaar terug nog wel...met een winnaar trekken. Toen hielp de jongste nog wel.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, helemaal LEUK je mannenkaartjes en ook het papier heel mooi gekozen. Mag ik vragen van welk merk ze zijn ?? Vind mannenpapier/kaarten altijd zo moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen