vrijdag 16 juni 2017

Mannenkaarten deel 1

Hallo Allemaal,
't Is al weer een week geleden dat ik voor het laatst wat postte maar vandaag weer een nieuwe. Hoe is het bij jullie?? Hier alles oké. 'k Ben net wakker na twee nachtjes te hebben gewerkt. Het was ontzettend druk dus nu neem ik het er lekker even van. Heerlijk op de bank. De meiden hebben vanmorgen elders lekker gespeeld en waren helemaal op. Die liggen nu even plat. Dus tijd om even relaxed een post voor jullie te maken.
14 dagen geleden had ik inspiratie voor mannen en jongenskaarten. Het ging zo lekker dat ik er zelfs drie posten van kan maken. (wordt vervolgd dus) Wel weer één in de catagorie use your stuff. Het zijn de laatste restjes maar ik blijf fan van die mooie papiertjes van Color Conspiracy. Het zijn weer Z folds geworden, de laatste is een gewone. Ze zijn nog niet op de bestemming maar ik verwacht dat de jongens niet langskomen hier.

De naam Johan stansde ik uit het dessinpapier en ik legde zwarte letters op dezelfde plek terug met de inlay techniek. Leuk effect.

Leuk dat je er weer was!!! Binnenkort ben ik eerst even terug met een kaart voor een bloemenchallenge en daarna komt de rest van de jongens/mannenkaarten serie.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Wat een top kaartjes! Ik vind ze helemaal leuk. Zelf vind ik het altijd zo moeilijk voor jongens/mannen, maar deze stijl bevalt me wel!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een gave serie, en dan heb je nog niet eens alles laten zien. Mooi hoor, ik kijk al uit naar het vervolg van deze post! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie voor mannen/jongens,Femminde.Leuke modelletjes.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave serie Femminde. Strak maar door het kleurgebruik toch vrolijk en de zwarte accenten geven er een stoere touch aan. Helemaal top, ben benieuwd naar het vervolg :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja...ik dacht al waar blijf je, whaha
    Wat zijn je kaarten vrolijk en stoer Femminde, past heel goed bij 15 en 16 jarigen boys! Maar ook de laatste twee zijn enig! Jij bent ook zo goed in mooie series maken...gaaf hoor!
    Geniet heerlijk van je vrije weekend en het mooie weer!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, mooi mooi. Wat een prachtig papier.
    Waar koop je dat als ik vragen mag ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marjan,
      Het zijn helaas de laatste snippers die ik had van het papier van Color Conspiracy. Ik kocht het denk ik zes jaar geleden bij een winkel die al een poos niet meer bestaat.
      Helaas kom je hier denk ik weinig verder mee.
      Groeten van Femminde

      Verwijderen
  7. Wauww wat een een hele mooie serie kaartje femminde
    super mooi gemaakt toppie !!
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen