donderdag 22 juni 2017

Mannenkaarten deel 2

Hallo Allemaal,
Jaaah daar is die dan aan het einde van deze lekkere warme dag: deel 2 van de mannenkaarten. Wel met dezelfde papiertjes maar weer heel anders van opzet.
De kaarten ontstonden toevallig omdat ik heel veel strookjes op mijn snijmat had liggen. Het ondergrondpapier is houtpapier van de A*tion.



En omdat er nog meer strookjes lagen kwam er ook met dezelfde opzet van de eerste kaarten een vrouwenversie. Ik mag het mijzelf ook wel eens een keertje makkelijk maken toch??  Dat lukt mij trouwens de laatste tijd steeds beter, ik denk dat het komt door die twee banjers die hier rondlopen😊
Superleuk dat je er weer was, bedankt voor die lieve berichtjes die jullie telkens weer achterlaten!!!
En ook een warm welkom voor mijn nieuwe volger Irene!!
(en deel 3 met accentkleur oranje houden jullie echt nog tegoed)
Fijne week!!!
Groeten van Femminde




9 opmerkingen:

  1. Superrrr leuk vind ik deze. Ik ben dol op een houten achtergrond i.c.m. leuke papiertjes. Helemaal als dit vlaggetjes zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit helemaal aan bij Miranda
    Ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie,Femminde.Het houtpapier is inderdaad super.Inderdaad zeer geschikt voor voor een man.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn wel blikvangers Femminde en dat komt ook door de vrolijke papiertjes bij elkaar! Ik heb het blok met hout papier ook, zo gaaf!!! Je serie is weer enig!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Femminde, vrolijk al die kleurtjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg jij blijft lekker bezig! Het is echt weer een super gave serie. Dit idee ga ik zeker onthouden, want ik vind mannenkaarten altijd een echte uitdaging.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! Je blijft me inspireren met jouw kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke vrolijke kaarten.
    Mooie manier om restjes op te maken.😊
    Ben benieuwd naar de oranje serie.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie kaartjes, handig om laatste restjes papier op te maken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen