woensdag 21 juni 2017

Aloha verjaardag

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even hier bent. Deel 2 van de mannenkaarten had ik jullie beloofd maar die laat ik jullie morgen zien. Nu even twee kaarten die ik mee wil laten doen aan challenges.
De linker (Birthday wishes) bij Marianne design maak een zomerse verjaardagskaart.
En de rechter bij de Egel daar willen ze graag een sportkaart zien.
Ik had jullie al verteld dat er nu even van scrappen weinig komt, deze kaarten maakte ik afgelopen winter al toen het vroor. Mijn man was er direct weg van en vroeg of ik er eentje voor zijn verjaardag wilde reserveren. Tuurlijk kan dat. Tegen die tijd is het waarschijnlijk al wel weer afgelopen met het mooie weer.
Het is best druk papier, dus ik liet de rest vrij rustig.

Leuk dat je even de moeite nam om langs te komen met het mooie weer. Ik zit nu ook zelf lekker buiten in de tuin te tikken. Geniet er nog even lekker van en hopelijk tot morgen!!

Groeten van Femminde

ps. De materialen van de Birthday wishes kaart voor MD:
Zeilboot LR 0199
Zeester LR 0232
Touw LR 0418
Stempel EC 0138
(ik hoop dat hij mee mag doen ondanks dat het dessinpapier niet van jullie zelf is, ik heb helaas geen papier van jullie gevonden wat er een beetje in de buurt komt zodat ik hem nog een keer na kon maken)

20 opmerkingen:

  1. Mooi Femminde,heb het bootje ook nog niks mee gedaan je brengt me wel op een idee.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Femminde....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 hele leuke mannenkaartjes Femminde...leuk dat bootje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde,
    Ze zijn hartstikke zomers je kaartjes en het dessinpapier vind ik prachtig erbij, heel mooi deze kleuren! Je vroeg op mijn blog wat voor papier ik gebruik voor het stempelen en heb laatst een blokje aquarel papier gekocht wat voor mij prima voldoet, maak je het erg nat dan bolt het een beetje op, maar je kan het prima in model maken naderhand en gemat op cardstock of zo prima resultaat! Hier moet je maar even zoeken "WaterArt Aquarelpapier - A6 van Kippers hobby". Ik doe ook weinig aan de hobby en ben blij dat mijn DT kaarten af zijn voor volgende week! Het is hier stik benauwd op het moment en juich een onweersbuitje wel toe, whaha heb avonddienst dus mag wel een beetje afkoelen!
    Zomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zomerse kaarten! Papier is prachtig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Femminde,
    na het lezen van je enige reactie op mijn blog -heerlijk met zo'n kleine meid op schoot! - dacht ik..volg ik haar wel?? UUUUh neen dus maar vanaf vandaag wel zodat ik niets leuks meer ga missen.
    Ik vind deze kaarten en het prachtige papier super leuk en zomers, had ik maar zo'n bootje....pfffffff......in de tuin houd ik het vandaag zelfs in de schaduw niet uit!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze zijn ook zo leuk!
    Femminde jouw blog is tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Femminde,
    daar ben ik weer. Je kaartjes zijn beide erg leuk. Zo gaaf dat je man vroeg er eentje voor hem te reserveren! En met dat dessin papier hoeft er niet veel meer op voor een mooie mannenkaart. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Ik heb het nu zo ingesteld dat je berichtjes in mijn zijbalk komen op mijn blog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een perfecte cominatie van stijl en kleur.
    Leuk dat je mee doet met onze zomerse verjaardags challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Femminde. Je hebt aan de eis van minimaal 3 producten van MD voldaan dus dan is het papier geen probleem hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele gave zomerse verjaardagskaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke sportieve kaarten heb je gemaakt Femminde, heerlijk die frisse kleuren.
    Leuk dat je meedoet aan de "sport-challenge" bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Femminde!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Woww die zijn gaaf zeg,
    en te gekke kleuren ook ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Juni 36" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Sport}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig dat je meedoet met onze 'Sport' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen