zaterdag 17 juni 2017

Bloemenkaarten

Hallo Allemaal!!
Leuk dat jullie weer de moeite nemen om even langs te komen. Zoals ik al zei zou ik de mannenkaarten serie even onderbreken. Bij deze dus.
Het viel mij net ineens op dat de teller bij de volgers op 64 staat. Misschien heb ik het over het hoofd gezien en is dat al even zo. Maar alsnog een warm welkom hier op mijn blog. Super leuk!!
 Vandaag wil ik graag meedoen aan de challenge van de scrapcard addiction. Ze hebben dit keer de uitdaging maak iets met minimaal 3 bloemen. En laten er nu net meestal twee bloemen om mijn kaarten zitten de laatste tijd. Dus heb ik opgelet bij de kaart voor Aron en Danielle dat er daar wel drie opkwamen. Deze Z fold wil ik insturen
Nog een trapkaart voor oom Wim en tante Joke die binnenkort hun 50e trouwdag hopen te vieren.
En ook nog een kaartje voor de voorraad. Ik denk dat ik later nog een getal in het hart toevoeg. Maar nu heb ik vaak de verkeerde getal er op staan. Niet echt handig dus.
Nu heb ik echt nog maar een paar kleine stukjes papier van Maja Design (de blauwe hartjes en de witte/ beige streepjes) en ook de papiertjes van Elsie raken aardig op. We leuk om al die restjes op te maken.
Ik blijf het moeilijk vinden om trouwkaarten te maken. Ik weet niet waar dat aan ligt. Deze zijn wel gelukt vind ik zelf, al zijn ze wel een beetje zoet.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde


4 opmerkingen:

  1. Trouwkaarten mogen zoet zijn toch? Ik vind ze super geslaagd en de eerste 2 krijgen toch iets stoers door de manier waarop je de namen er op gezet hebt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Femminde,
    Ik vind jouw stijl zowiezo hartstikke leuk, dus zijn je kaartjes weer meer dan geslaagd! en de Z folder is LEUK!!! En ze zijn echt niet te zoet...ik vind de kleuren prachtig!!!
    Ga genieten van 3 vrije dagen. jij was het weekend vrij hè!
    werk met plezier ... liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze kaarten zijn ook weer plaatjes om te zien Femminde. Prachtige kleurtjes en heel mooi van opbouw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen