maandag 23 mei 2016

Een CAS Kever

          

Hallo Allemaal,

Sorry dat het zo lang geduurd heeft maar ik ben er weer. Leuk dat je weer even langskomt. Nu lekker even weer vrij. Nog wel een beetje brak maar dat is normaal want ik heb dit weekend drie nachten gedraaid. Nu proberen een beetje actief te zijn en dan komt het wel weer goed. 't Is nu wel lekker knutselweer maar dit kaartje heb ik gemaakt terwijl buiten warm was.
De MD challenge is maak een CAS kaartje. Niet het meest makkelijk en ik moet eerlijk zeggen dat de eerste twee ook in de papierbak zijn beland. Want bij CAS kan je niets verdoezelen. Het moet gewoon allemaal kloppen. Ik gebruikte mijn twee favoriete papiertjes (Het roze is van In the meadow en het groene van Fresh flowers). Nu maar snel plaatsen want ik zag dat de challenge bijna is afgelopen.
Ik probeer de komende dagen nog even bij jullie langs te komen want er is overal vast weer van allerlei leuks te zien. En nog even wat tijd zien te maken om zelf wat leuke dingen in elkaar te zetten. Er ligt zo'n leuke kit op mij te wachten. Maar daar over later meer.

Groeten van Femminde


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige CAS kaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt even bijkomen Femminde! de verjaardag van Mirthe gehad en alweer de nachtdienst in, ik leef met je mee! Zelf ben ik na een werk-weekend en oppas dag ook aan het bijkomen hoor! Was het een leuke verjaardag? Ook alweer een jaar, wat gaat het toch snel!!! Je CAS kaartje vind ik echt knap gedaan en ik waag me er niet aan hihi. Ik ben benieuwd wat je van je "kit"ga maken!!! veel freubel plezier! liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje is je CAS kaartje! Ik vind het knap want ik kan het dus echt niet....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere kaart! Ik ben volger geworden van je blog hoor! Je maakt superleuke kaarten! Echt een leuke eigen stijl!
    Creatieve groetjes,
    Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke CAS kaart Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave CAS kaart Femminde!!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie CAS kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stoer CAS kaartje Femminde.
    Gezellig dat je weer met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen