donderdag 5 mei 2016

Bootjes

          
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langskomt. Vandaag vind ik het wel leuk om jullie deze kaarten te laten zien op Bevrijdingsdag. De kleuren zijn wel toepasselijk.
Het zijn mannenkaarten en dan ook nog zonder tekst. Niet makkelijk maar wel goed gelukt vind ik zelf. Het nieuwe papier (Nautical) kocht ik bij Jan de stansenman op de markt. Geen idee hoe die man echt heet, maar ik ben er blij mee dat hij er staat. De dichtstbijzijnde hobbywinkel is een uur met de auto hier vandaan. Hij verkoopt blijkbaar veel aan mensen die dol zijn op het hobbyjournaal want hij dacht mij er ook blij mee te maken. Ik vroeg of hij de nieuwe MD collection ook had. Hij vroeg zich af wat ik met dat flutding moest. Maar was wel verrast dat hij er mij blij mee kon maken. Hij had hem dus wel.
En eerder dan verwacht kon ik toch lekker aan de slag met deze leuke papiertjes. Er volgen vast nog wel meer van dit soort kaartjes  met dit papier.


 
Geniet lekker van deze bijzondere dag en tot binnenkort!!!
 
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad echte mannenkaartjes. Mannenkaarten zijn niet zo simpel, he? Grappig, die Jan de stansenman! Handig dat je op die manier toch kan creashoppen bij jou in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze 3 mannenkaartjes Femminde....zo leuk die bootjes erop...en het papier past er pergect bij...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met het zeilbootje Femminde en je hebt mooie stikrandjes gemaakt! Als ik naar Elly ga van t scrap-ateljeetje ia dat ook een uur rijden, dus ook best wel ver! Maar doe ik toch een paar keer per jaar! Ik hoop dat je kan genieten van het mooie weer!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En daarom heb ik zo'n hekel aan die vent die jij Jan de stansenman noemt. Z'n opmerkingen zijn nou niet bepaald z'n visitekaartje :(
    Groeten, berenda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even opgezocht. Jan de stansenman heet in het eggie erik peters.
      gr berenda

      Verwijderen
  5. Heel tof Femminde, ze zijn gaaf geworden! Stuk voor stuk stoere kaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stoere reeks mannenkaarten Femminde! Ik moet ook ver reizen voor een hobbywinkel terwijl ik in Amsterdam woon. Hobbywinkels genoeg maar de een verkoopt alleen dit, de ander verkoopt alleen dat en de winkels zijn ook nooit in de buurt maar liggen heel ver uit elkaar :( Het lijkt mij ideaal als er iemand op de markt knutselspulletjes verkoopt. Ik moest wel lachen om de opmerking van die man over The Collection. Zo zie je maar dat er mensen zijn die het graag lezen en nog gratis ook :)

    BeantwoordenVerwijderen