maandag 9 mei 2016

Craft Addiction challenge 5

          
Hallo Allemaal,
Bij jullie alles goed?? Genieten jullie ook zo van het mooie weer. Wij genieten hier volop.
Ondertussen ook nog even tijd gehad om een beetje te scrappen.
Het kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van Craft addiction. Hun 5e challenge is maak een creatie met het thema geboorte.
De mal van Dutch Doobadoo lag er een hele poos. Ik vond dit wel de gelegenheid om hem eindelijk eens te gebruiken.
Papier is van Marianne Peach en Mint geocmbineerd met een heel oud vel van Scenic Route en een vleugje goud.


Een poos geleden maakte ik al de uitnodigingen voor Mirthe die volgende week al weer 1 jaar wordt.

Sophie, een klein vriendinnetje van ons vond ze zo leuk dat ik besloot voor haar verjaardag ook een setje te maken. Nadat ik alles gestanst had heb ik lekker buiten alles in elkaar geplakt. Dat kon prima want de afgelopen avonden was het hier bijna windstil terwijl het overdag best lekker doorwaaide.  

Kleuren zijn helaas een beetje flets in het echt staat het wat pittiger.

Zo nog even lekker naar buiten want morgen moet ik de hele dag werken en dan heb je echt geen idee wat voor weer het buiten is. Misschien valt het woensdag mee met het weer en anders kunnen we hier wel heel even op teren want wat hebben we genoten de afgelopen dagen.
Leuk dat je weer even langskwam en tot later!!!

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde wat is je babyfles leuk geworden.Alles komt goed bij elkaar de leuke tekst,de giraf,en het leuke papier. Leuk dat je met ons mee doet bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde wat is je babyfles leuk geworden.Alles komt goed bij elkaar de leuke tekst,de giraf,en het leuke papier. Leuk dat je met ons mee doet bij craftaddiction challenge blog. Groetjes Jolanda ( CA-dt )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitnodigingen. Ik heb die uitnodingsstempels onlangs ook gekocht. Nu weet ik hoe ik ze ook kan gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het girafje leuk gebruikt op de uitnodigings kaartjes en het babykaartje is ook al zo lief!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde het weer valt nog alles mee toch? en je werkdag zit er ook weer op! Vannacht zag ik na mijn werk je babyfles al maar heb alleen even rond gekeken op de blogs! Het is een heel lief geworden en heb je de DDD mal kunnen gebruiken! Wat heerlijk als het windstil is op de mooie warme avonden, en je lekker de mooie uitnodigings kaarten kon maken! En ja meis, de tijd vliegt Mirthe al bijna weer een jaar! Je hebt weer een hele leuke blogpost!!!!
    Geniet morgen van je dag, ga ik ook doen...het beloofd nog best goed te worden! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief babyflesje Femminde! Heerlijk vrolijk en de gouden accenten zijn een mooie touch! De uitnodigingen zijn super! Ik kan mij voorstellen dat het vriendinnetje ook graag een setje wilde :) Super lief dat jij dit wilde doen voor haar! Ik weet hoe bewerlijk de diertjes zijn en hoeveel tijd erin gaat zitten maar de glimlach van zo'n kleine meid maakt het het wel waard denk ik dan ;) Ik vind dat kleine 'postzegeltje' ook zo schattig! Mirthe en Sophie zullen wel heel trots zijn bij het uitdelen van de uitnodigingen. Alhoewel ik denk dat Mirthe er nog te klein voor is om het te beseffen ;) Heerlijk weer hé de afgelopen dagen. Het lijkt mij zo fijn om lekker in de tuin te kunnen knutselen. Er komen koudere dagen aan maar er komen vast nog heel veel mooie en warme dagen aan ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave uitnodigingen en de fles-kaart is ook heel leuk. Mooie details en het girafje verveelt niet gauw! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen