dinsdag 24 februari 2015

MD Challenge 123

Hallo Allemaal,

Vandaag nog even een berichtje tussendoor omdat ik toch nog een kaartje heb gemaakt voor de challenge van MD. Het thema is feest (met ballonnen of gebak)
Ook een klein beetje meegedaan met de uitdaging papierplezier van Mandy en Marleen die wat gaan maken voor pasen met het konijntje en een kuikentje. Ik ga zelf niets versturen met de pasen maar in die week is er wel een klein meisje wat 3 jaar wordt. Daar dus een kaartje voor gemaakt.
Papiertjes en de meeste stansen van MD. Het hartjesrandje kant en klaar en is echt al heel oud. (komt uit de tijd dat ik net begonnen was met scrappen, ik denk 2007 of zo). Maar ik vond het er wel leuk bij staan.
Morgen kom ik nog terug met de laatste van de serie.
Volgende week kan ik jullie al weer een nieuwe serie laten zien: Kaartjes met Paardjes. Ik mocht de nieuwe paardenstansen van MD lenen van Berenda: Thanks!!!!
Leuk dat je even kwam kijken en ik hoop dat je nog eens terug komt.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt Femminde
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vrolijke verjaardagskaart Femminde!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie feestkaart met het konijntje erbij Femminde.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig, feestelijk kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen