dinsdag 17 februari 2015

Oma 92!!

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met een deurhanger die ik heb gemaakt voor mijn oma die komende zaterdag 92 hoop te worden. Ik vond het moeilijk om een cadeautje voor haar te bedenken want ze woont in een verpleeghuis en de ruimte is dus erg beperkt. Maar ik denk dat ze hem wel mooi vindt. Ze houdt van rozenprintjes en dat is wel gelukt met de French roses paperpad.



Met deze hanger wil ik graag meedoen met de challenge van scrapcardschallenge:
maak een kaart of creatie met gestanste letters.

Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een prachtig verjaardagscadeau voor je oma gemaakt Femminde. Hier heeft ze nog heel lang plezier van. En wat een gezegende leeftijd zeg!
    Gezellig dat je meedoet met onze scr@p-cards challenge.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oma vind je hanger echt prachtig Femminde met de rozen printjes! 92 jaar wat een geweldige leeftijd hè! Alvast van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Enorm leuk dat je mee doe met onze challenge van Scr@p-Cards en gestanste letters genoeg!!! en het is een beeldige hanger is het geworden!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen