zaterdag 7 februari 2015

MD challenge

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie weer even langskomen!! Ik waardeer het zeer!!!  Vandaag kan ik jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor de MD challenge 122: Maak een kaart met een hart of hartjes.
't Lijkt niet zo moeilijk maar ik heb niet zoveel hartstansen van MD.
Even een leuke uitdaging dus. Ik bedacht een kaart met de hexagons embossingfolder en stans en daarop de hartstansen die ik heb candy heart en zweeds hart (het kleine hartje op het labeltje) als kleine details. Papiertjes van Elines huis, French roses en Fresh flowers.
Fijn weekend allemaal!!

Groeten  van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatje van een kaart!
    Super leuke vorm in combinatie met de Design Folder extra.
    Gezellig dat je meedoet met o ze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden met deze achtergrond! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kaartje Femminde, erg leuk gedaan.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk opgelost met die hexagon achtergrond
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie kaart !!!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen