donderdag 23 mei 2013

Marianne design challenge 81

Hallo allemaal,

Vandaag een berichtje voor de Marianne design challenge. Deze keer mocht ik gastdesigner zijn. De opdracht voor deze keer is : maak een kaart met een ouder Snoesje.
Een echte uitdaging voor mij omdat ik niet zo van de plaatjes ben, maar uiteindelijk ben ik best tevreden over het resultaat.
Het papier is van Eline: Hello sweet baby! en onder de yoyo zit de stans CR 1239 passe-Partout round, het speldje is van stans 217 tekst baby. De stempels van de blaadjes en het kleine hartje zijn van een al oudere serie EC 109, de teksten van EC 106. De pompoentjes van het mutsje zijn van het Marianne bolletjes lint.
Leuk om zo een keer gastdesigner te mogen zijn!!!

Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Prachtig zoals je het stempeltje hebt gedaan, en ik vind het een fantastisch mooi voorbeeld kaartje!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen