woensdag 1 mei 2013

Delfs blauw

Hallo Allemaal,
Hier weer een berichtje van mij. Vandaag met mannenkaarten. Niet echt makkelijk vind ik altijd maar ik kreeg de smaak te pakken met het nieuwe papier van Elines Buitenhuis: Beachhouse. En er zijn ook hele gave stempels die er bij horen. Helemaal mijn ding!!!
Het ging zo lekker ik maakte negen kaarten in één keer. Binnenkort dus nog een post met mannenkaarten.




Wil je graag weten welke materialen ik heb gebruikt, klik dan even * hier* .
Bedankt voor het kijken op en volgen van mijn blog,  tot een volgende keer!
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,wat een prachtige kaarten, lekker veel gestempeld en volgens mij ook geëmbosd leuke stoere mannenkaarten geworden, en prachtig papier en kleuren.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even laten weten dat ik (wederom) prachtig vind.

    groetjes, berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes maak je zeg!
    Stoere stijl :)
    Heb eens even verder zitten neuzen want ik werd wel nieuwsgierig!
    Ben gelijk ook maar eeven volger geworden :D

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femmimde, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met het papier van Eline, ik hou ook heel erg van dit papier, jij hebt me weer op ideetjes gebracht, ik ga je volgen zodat ik niets meer van je hoef te missen! Hartelijke groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam viavia bij je terecht Femminde.

    Stoere en Coole (koele :) ) kaarten! Door de kleuren maar ook door het papier, en de uitvoering

    BeantwoordenVerwijderen