maandag 13 mei 2013

Eline Hello Sweet baby : Roze


Hallo allemaal,
't Is al even geleden dat ik jullie deze post hebt beloofd , sorry dat het zolang heeft geduurd.
Ik laat deze keer een serie kaarten zien in de roze variant. Drie babykaartjes en twee gewone. Want je hoeft echt niet perse babykaarten te maken met dit papier.
Dit papier is echt mijn ding dus ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik want er komt nog meer.




Ik heb veel gebruik gemaakt van verschillende stanzen, wil je graag weten welke materialen ik allemaal heb gebruikt klik dan even * hier*.
Bedankt voor het kijken op mijn blog en hopelijk tot een volgende keer!
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten Femminde en zo mooi van kleur!
    Toppertjes zijn het hoor! Ook zo mooi met het vilt wat je op de kaartjes heb gemaakt.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,wat een mooie serie kaarten Femminde en je maakt vaker zo'n mooie serie zag ik,ik heb zitten genieten van je blogposten,wat een creativiteit! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele gave serie zeg, over losgaan gesproken hihi.
    Moest wel gniffelen om je reactie, het is inderdaad zo, van het een komt het ander er is geen houden aan :)
    Je serie hierboven is ook mooi trouwens, lekkere stoere kaartjes ook!

    Groetjes en een fijne avond,

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow mooi zeg! hele mooie serie van dat papier waar ik al zo verliefd op ben :)

    BeantwoordenVerwijderen