maandag 4 mei 2015

Eline's schaapje voor challenge papierplezier


Hallo Allemaal,

Leuk dat je er weer bent!! De papierplezierchallenge van Mandy en Marleen was te leuk om er niet aan mee te doen. Zaterdagmiddag toch nog een gaatje kunnen vinden om een kaartje te maken. Achteraf leuk dat het geen rechthoekige of vierkante kaart mocht zijn. Eerst wist ik niet zo goed hoe ik het zou doen maar toen ik eenmaal het idee had was het zo klaar. Ik ben er helemaal blij mee.
Morgen laat ik jullie nog een kaartje voor een jongetje zien naar hetzelfde idee.

Groeten van Femminde

ps. Is er iemand die weet welke kleuren cardstock perzik en mint goed bij het nieuwe dessinpapier van Eline passen? Ik wil het graag via internet bestellen want de dichtstbijzijnde scrapwinkel is ruim 30 km verderop, en ik vind het zo moeilijk uitzoeken op het computerscherm.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Femminde,
    Wat een super geslaagd kaartje! De diertjes van Eline zijn weer zo leuk,
    en voor veel doeleinden weer geschikt! Het roze bloemetje aan het oor
    is gaaf! En misschien moet je de vraag even aan de webwinkel stellen waar je het papier wilt kopen...het is inderdaad lastig te zien vanaf een beeldscherm! De laatste loodjes voor jullie hè! Ik wens je een voorspoedige bevalling, want ja het kan zomaar zo ver zijn hè! Ik wacht in spanning af..haha!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige kaart heb je gemaakt met het lammetje!
    Heel leuk model en prachtige bloemetjes.
    Gezellig dat je meedoet met ons Papier Plezier Femminde, bedankt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief zeg! Wat een leuke kaart! Ben benieuwd naar je jongens-versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah dit is ook echt een schatje!! Heel erg leuk! Maar kwa kleur ben ik ook nog een beetje zoekende...als ik iets weet laat ik het je wel weten. Zo vind ik de kleur voor de baby ook best lastig... Dus als jij daar weer een tip voor hebt... Dan zou ik heel graag willen weten welke kleur jij gebruikt.

    Maar nogmaals bedankt voor het meedoen bij Papier Plezier met Mandy en Marleen. Erg leuk dat je er de moeite voor hebt genomen :)
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen