zaterdag 2 mei 2015

Babyboy schaapjes

Hallo Allemaal,
Vandaag twee babyboy kaartjes met schaapjes van Eline uit een knipvel dat er al lang ligt. Ik heb ze vorige week al gemaakt. De inspiratie kwam een beetje van Mandy en Marleen die met die leuke schaapjes stansen van Eline een voorproefje op hun blog hadden gezet.
Ondertussen heb ik zelf die stans ook. Superlief maar wat ik er gisteren mee gemaakt heb kan ik helaas nog niet laten zien. Misschien lukt het om deze week er nog een kaartje mee te maken.  Voor nu eerst dus nog deze die ik met het knipvel heb gemaakt.

Leuk dat je er weer was!!! Fijn weekend!!!
Groeten van Femminde

3 opmerkingen:

  1. Weer onwijs gaaf Femminde, die stansen zijn leuk,
    maar deze plaatjes van Eline ook! Super mooi gedaan!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Vind die schaapjes ook zo leuk (zowel het knipvel als de stans)! Heb er zelf ook net een kaartje mee op mijn blog gezet :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen