zaterdag 17 januari 2015

Cards&Scrap challenge 227

Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie hier weer even zijn. Vandaag kan ik jullie een kaartje laten zien dat ik heb gemaakt voor de Cards&Scrap Challenge blog. De uitdaging dit keer was: verwerk houten figuurtjes op je kaart. Voor mij een echte uitdaging want ik dacht dat ik helemaal geen houten figuurtjes had tot ik dit houten lieveheersbeestje zag wat al tijden in een bakje lag. Dus kon ik toch nog meedoen. De gebruikte papiertjes zijn weer van Eline, de kleurtjes pasten er precies bij.
Fijn weekend verder!!!

Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Hoi Femminde ik ben weer in blogland hoor en heb even gezellig terug gekeken!
    En jij hebt wel een heel mooi houten figuur/tje op je kaart! Super lief kaartje!!!
    Fijne zondag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen