dinsdag 6 januari 2015

opbergen stanzen, labels en uiltjes

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met veel verschillende items. Allereerst mijn nieuwe opbergsysteem (in een CD-kistje) voor o.a. mijn Spellbinders. Het idee heb ik van Ashley.
Ik had de stansen eerst in Joy mappen maar daar puilden ze uit. Ik wilde dat graag anders dus ik bestelde hier magneetvellen. Ik plakte ze op stevig grijs karton en sneed de A4 vellen in vieren. Wat tabjes eraan en ik heb het nu een paar weken zo en ik ben er erg blij mee. Achterin het CD-kistje kon ik ook nog wat Tim Holtz stanzen kwijt.


Voor een vriendin maakte ik een cadeauzakje met labeltjes. Het leuke is dat ze dezelfde naam heeft als op de stempel staat.
En hieronder mijn nieuwste project. Ik geef meisjesclub aan meiden van 10 en 11 jaar van de kerk. In het tweede gedeelte doen we soms een spel en de andere keer wat creatiefs. Het is de bedoeling dat we onderstaande uiltjes gaan maken. Ik heb ze alvast gestanst, een lintje eraan genaaid en in zakjes gedaan en een voorbeeldje gemaakt. Ik ben benieuwd of het gaat lukken want ze leren niet meer handwerken op school. We zien wel hoe het gaat. 

Dit waren de dingen die ik in de afgelopen tijd gedaan heb, nu heb ik weer tijd om andere dingen te maken. Ik zal mij binnenkort weer melden met een gewone post.
Bedankt voor het langskomen!!!

Groeten van Femminde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten