vrijdag 1 januari 2016

Mannen flipcard

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat je even langskomt. Nu het eerst berichtje in dit nieuwe jaar. Allereerst voor iedereen de beste wensen voor 2016!!! En dat het voor jullie allemaal maar een mooi nieuwjaar mag worden ook op creatief gebied.
Ik kan jullie nog een flipcard laten zien. Dit keer heb ik een ronde stans gebruikt. Geeft weer een heel ander effect. Ik doe er nog even een foto bij van de binnenkant, zo zie je precies hoe het in elkaar steekt. Eigenlijk super makkelijk. Ik had al jaren een sizzix stans op mijn verlanglijstje om zoiets in elkaar te kunnen zetten maar dat blijkt dus helemaal niet nodig. Ik heb zelf ook nog wel ideeën met andere vormen bv. een vierkant. Als ik weer tijd heb wil ik dat nog eens uitproberen.
Maar zo eerst naar de familie en daarna mag ik nog een avond werken.

 Fijne dag nog allemaal!!! Binnenkort hoop ik terug te zijn met nog zo'n ronde flipcard.

Groeten van Femminde

ps. Wil je ook zo'n kaart maken en wil je graag uitleg. In mijn vorige post heb ik een linkje naar een fimpje.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde, jij ook de beste wensen. Wat een onwijs leuk kaartje! Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Femminde, heel leuk modelletje...
    ook voor jullie een heel voorspoedig, gezond en zeker een creatief jaar toegewenst...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Femminde! Je begint het jaar meteen goed :) Zo'n mooi model ook weer! Heel veel merken verkopen stansen of ander soort mallen voor kaartmodellen terwijl je het heel makkelijk zelf kunt maken. Het is wel goed dat ze er zijn voor bijvoorbeeld mensen met slecht werkende handen of polsen. Nu is er ruimte op jouw verlanglijstje voor ander moois ;) Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen