vrijdag 6 oktober 2017

Kerstmuizen simpele versie

Hallo Allemaal,
Even een berichtje van mij. Het is al weer even geleden dat ik wat geplaatst heb. De hele week al vrij en toch nog geen nieuwe post.
Maar nu toch even tijd om jullie deze lieve muisjes te laten zien.De witte achtergrond emboste ik met een kersttakmal in de Big Shot. 't Is niet goed te zien maar het geeft een leuk effect.  Binnenkort meer en zal ik ook even laten zien wat er allemaal nog onder mijn lockmachine vandaan kwam.  Zo leuk!!!
Binnenkort lukt het vast nog wel even om aan allerlei challenges mee te doen (en op tijd te plaatsen) nu eerst verder met de voorbereidingen voor morgen want dan vieren we hier een feestje (de taart is klaar, nu het eten nog...)


Fijn weekend allemaal, hoop zo nog even een rondje te doen bij jullie.
Groeten van Femminde

14 opmerkingen:

  1. Wat zijn die muisjes toch leuk hé! Je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt, de embossing is goed te zien hoor. Een heel gezellige dag morgen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn die muisjes toch leuk! je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt!
    Fijn weekend!
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze zo lief de muisjes! Ik wil ze ook zo graag ☺
    Jouw versie vind ik prachtig! Mooi de embossing erachter en het rondje met het sterretje erin maakt de kaartjes helemaal af. Ik ga ze pinnen ter inspiratie in afwachting tot ik de muisjes heb.
    En wat je maakte me je lockmachien, daar ben ik heel nieuwsgierig naar ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn schattig feminde. Erg mooi met deze achtergrond. De muisjes zijn euk aangekleed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn drie schattige kaartje geworden Femminde!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig zijn de muisjes kerstkaartjes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde,
    wat een leuke muisjeskaartjes heb je gemaakt! Enig zijn ze! De embossing is goed te zien hoor! En wie is er morgen het feestvarken? Een van je kinderen?
    Ik geniet van mijn vrije dagen, maar morgen toch nog een paar uurtjes bijspringen wegens personeelstekort. En daarna broers- en zussendag. Niet ideaal maar je laat je collega's toch niet in de steek...
    En ja, wacht maar, later wordt er vast ook door jouw kinderen voor jou gekookt.
    Leuk hoor! Ik geniet ervan!
    Fijne dag morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohww...nee hè! Ik zit hier met schaamrood op mijn kaken na mijn avonddienst...je bent jarig morgen?! Ik heb meteen mijn boekje erbij gepakt, maar kon het niet vinden!!! Ik mail je nog en een verlaat kaartje komt eraan! Jij bent ook met de muizen bezig geweest....veel onderdelen hè!!! Schattig zijn ze en weer 3 kerstkaartjes klaar! Je merk wel dat het aan deze kant ook nogal hectisch is met van alles en nog wat! geen excuus hoor...hartstikke vergeten!!! Veel plezier morgen Fem!
    En van harte Gefeliciteerd
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Femminde,
    Ben al een tijdje niet op het blog. Zo hier en daar laat ik een reactie achter.
    Ik wil je feliciteren en je een hele fijne dag toewensen.Veel plezier!
    Je kerstmuisjes zijn super!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en schattige kaartjes,Femminde.Enige muisjes.Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Femminde wat een mooie serie muisjeskaarten alsook van harte gefeliciteerd met jou verjaardag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn zulke schatjes die muizen! En je hebt er prachtige kaarten mee genaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn zulke schatjes die muizen! En je hebt er prachtige kaarten mee genaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So lovely!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    BeantwoordenVerwijderen