woensdag 12 juli 2017

baby zeedieren



Hallo Allemaal,

Velen van jullie liggen nu al te pitten denk ik.. Maar goed nu toch even een berichtje voor jullie. Dat lezen jullie dan morgen wel toch??
Ik kwam net terug na een keidrukke late dienst met van allerlei gekkigheid > conclusie nog teveel adrenaline om direct in slaap te vallen. Maar het helpt vast als ik even rustig een blogje tik.
Dit zijn de kaartjes die ik afgelopen zaterdag maakte.
Toen ik het golfjespapier  van Bella bvd zag toen moest ik ook die lieve walvis hebben. En laat er nu net een lief klein meisje zijn geboren waar ik een persoonlijk kaartje voor kon maken.
Deze kaart voor Saar wil ik mee laten doen aan de challenge van de Egel. De vorige challenge stond ik in hun top 3 met mijn aloha kaartje.Tof!!!
En toen ik toch bezig was maakte ik ook nog een jongens variant.
En dit zijn de zeedieren (de 2 buitenste) kleertjes die onder mijn naaimachine vandaan rolden. De middelste is trouwens een giraffe printje.  Door dochterlief zelf uitgekozen maar ik vond het moeilijk om het zo te verwerken dat het geen pyama look zou krijgen. De beide leggings leukte ik op met een glitter streep aan de zijkant.
Bedankt voor je bezoekje. Ik hoop ook gauw weer tijd te vinden om bij jullie een rondje te maken. Heerlijk vrij tot komende zondag!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Wat herkenbaar zeg! Ik heb dat dus vaak na een nachtdienst, dat ik niet meteen mijn bed inrol, maar even de blogs langs kijk, of zelf een berichtje schrijf. Gewoon aan wat anders denken, de gedachten verzetten.
    Je kaartjes zijn erg leuk! Wat is de walvis een enige stans hè? Al de dieren zijn leuk en ik heb er al heel wat....
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    En je naaicreaties zien er ook weer helemaal leuk uit. Wat zal je dochter trots rondlopen!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten. Inzie alkemaal leuke creaties. Ik ben je gaan volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zijn ze weer Femminde,je kleding is ook heel goed gelukt krijg gelijk zin om mijn naaimachine ook voor de dag te halen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke bijpassende kaartjes! Het walvisje blijft een leuk beestje om mee te werken. helaas ontbreekt deze nog aan mijn collectie..hihi

    Knap zeg dat je zo mooi kan naaien! Creatieveling!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke kaartjes, echt schatjes! En je bent ook weer creatief geweest met de naaimachine, knap hoor! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaarten,Femminde met een enige walvis.Knap hoor dat je zo creatief bent met de naaimachine.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo bezige bij...LOL. Wat een leuke walviskaarten, ze zien er erg vrolijk uit. Ook je kledingcreaties zien er top uit. Fijn zo'n handige mama :)
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke walviskaarten heb je gemaakt!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen