maandag 1 mei 2017

Van alles 3

Hallo Allemaal,

Sorry dat het weer even duurde maar hier weer even een berichtje.
Allereerst een warm welkom voor mijn twee nieuwe volgers!!! Ik hoop dat jullie hier af en toe wat inspiratie op kunnen doen.
En super gaaf dat ik met het kaartje voor Mirthe de vorige MD challenge heb gewonnen.
Op dit moment als het op mijn blog komt dan zitten we waarschijnlijk in de auto op weg naar Nederland. We waren in Duitsland voor de konfirmation van ons nichtje, het was een heel gezellig weekend. Wat ik voor haar heb gemaakt zien jullie binnenkort.
Jullie moeten het dus al weer doen met "ouwe koeien".Bovenstaande kaart maakte ik voor de verjaardag van mijn oma. Ik blijf het een leuk modelletje vinden.



Op verzoek maakte ik voor mijn nichtje een Cavia muts. Zodat ze lekker in een huisje bij haar op schoot kunnen zitten. (Met losse plasmatjes erin voor de hygiene). Zowel Lotje en Catrien als mijn nichtje vinden het een schot in de roos. Daar doe je het toch voor. Kan helaas jullie de link met het patroon niet geven. Het staat op mijn eigen pinterest. Maar die doet zo gek dat ik heel veel plaatjes over elkaar heen heb als ik een thema open. Wie tips heeft: Graag!!

Een gekocht beertje een persoonlijke touch gegeven door er een slabbertje met naam voor te maken.
En nog een kaartje van mijzelf gelift, deze is ook al weer op de post.
Leuk dat je weer even langskwam. En allemaal een hele fijne week toegewenst!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Je bent weer flink bezig geweest! Wat een leuk idee: die caviamuts! Het kaartje voor je oma is trouwens ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes en creaties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke creaties zijn het geworden, je bent van alle markten thuis lijkt me, super !
    wilde je nog vragen welke snijmallen je gebruikt voor je letters, zoals bij je kaartje van lisette hieronder,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Fenminde creatief bezig geweest hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Caviamuts ... net zo iets als een theemuts, maar dan met plas gootje, hihi ik vind het geweldig, hoe verzinnen ze het! natuurlijk was het een schot in de roos! En je kaart voor Oma is ook prachtig! zal ze de honderd gaan halen Femminde? Het is weer een hele leuke blogpost geworden en Gefeliciteerd met je super prijs van MD!
    Schrik niet van mij even een nieuwe up-date van mezelf, hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creaties weer Femmine, geen straf om het te moeten doen met 'oude koeien' :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen