vrijdag 19 mei 2017

drie keer 10x10


Hallo Allemaal,
Even weer tijd voor een berichtje voor jullie. Alles goed??
Ook zo genoten van het lekkere weer afgelopen week. Wij wel. Er was weer van alles (manlief heeft de helft van de 25 km uitgelopen, we zitten volop in de verjaardagen, de buren kwamen nog even allemaal op de koffie) wel gezellig allemaal maar even weinig scraptijd. Ik hoop morgen in de loop van de dag nog even een momentje te pakken.
De onderste papiertjes (dit zwart witte komt uit 2007, een lijn ontworpen door Elsie Flanagan)
En dit waren ooit mijn favoriete bloemetjes, zo mooi dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om het te gebruiken. En nu toch maar gebruikt voor de uitdaging van use your stuff van Cornelie.
Gebruikte stempels zijn van PTI : stylized autumn.
Use your stuff!

Onderstaand boekje is een fotoboekje van de Hema. Dit was een kadootje voor Jasmijn. Ze kreeg het met foto's erin van haar eerste levensjaren. Helemaal een schot in de roos.
Achtergrond papiertje komt van een verpakking van een pop. Leuk om zo te hergebruiken.
Leuk dat je weer even langs kwam.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. Supergaaf zijn ze Femminde! Leuk dat oude papier van Elsie F.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schaam... nog van harte Gefeliciteerd met je jongste meissie! Ik had het op mijn kalender staan omdat ik je wilde mailen! Beetje hectisch geweest met diensten nog ruilen en andere afspraken...telefoon stuk..!!! niet zelf kunnen overzetten ... grr ... nou ja het zal wel goed komen het weekend! Mirthe zal wel lekker jarig zijn geweest...2 jaar alweer hè! En wat een zomerse tropische dag was het woensdag! Je old stuff kaartjes zien er echt niet stoffig uit, De bloemetjes zijn nog helemaal van deze tijd! En Voor Jasmijn een fotoboekje, dat is heel leuk voor haar om te krijgen en dan nog wel zo'n mooi design op de voorkant!!!
    Fijn weekend hoor en hopelijk een beetje freubel tijd!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes!
    Inderdaad hele mooie bloemen.
    Foto boekje is ook Super leuk.
    Fijn weekend, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes weer! Die bloemen van PTI zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De mallen zijn toch ook van PTI? Deze blijf ik mooi vinden! Toffe kaartjes allemaal en ook het boekje is zo leuk geworden!
    Papier niet gebruiken omdat het zo mooi is heb ik al lang geleden over boord gegooid, ik gebruik álles ;-)
    Leuk dat je ook een berichtje plaatst met 'Use your stuff'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Dan kom ik direct kijken. Ook ik sta helemaal achter het moto' use your stuff ' en ik deed al een paar keer mee bij Cornelie.
    Jouw kaartjes vind ik ZO mooi! Helemaal fan!
    Ik keek ook rond op je blog en ik word beslist jouw nieuwe volger! ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog,Femminde.Je hebt een hele mooie serie kaarten gemaakt.Leuk met de bijpassende envelop.Wat een super lief fotoboekje met het leuke uiltje.Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen