maandag 29 mei 2017

CAS

Hallo Allemaal,
Alles goed?? Hier vandaag een lekker kalm aan dagje. Is soms ook wel even lekker want ik had vanaf Hemelvaartsdag 3 dagen gewerkt, alleen de zaterdag niet. En tussendoor hier ook nog behoorlijk aan de klus geweest want we hebben hier nu een zonnescherm van 6 meter breed. En dat is super, zeker met dit weer. Zaterdag nog wel even heerlijk gewokt in de tuin.
En vanmorgen met de jongste lekker naar het park geweest. Lekker koel. En een fotoshoot met haar gedaan, het is op dit moment moeilijk om een mooie foto van haar te maken. Maar ik vind dat het is gelukt (wel later in de speeltuin). Wel jammer dan die blauwe plek op haar wang, maar het op dit moment ook zo'n doerak.
Maar dit is de kaart waar het eigenlijk om gaat. Ik wil hem insturen voor de CAS uitdaging van Knutsel en Kadootjes.
En het was ook de bedoeling om het in te sturen voor addicted to stamps (gebruik brads of eyelets) maar die challenge is afgelopen, laat nu de nieuwe challenge zijn animals, daar voldoet dit gestempelde vosje ook zeker aan. 

En ik was aan het prutsen geweest voor een zelfgemaakte achtergrond van de scrapcards challenge met de stempels van Karin Joan, maar ik vind hem niet goed genoeg om in te sturen. En het lukt mij ook niet om voor morgen nog een betere te maken.
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige berichtje!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. wat een leuke, gezellige creaties ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties! Wat een schattig dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin even met de foto van je dochter hoor...wat een heerlijk kind! Het straalt haar ogen uit Femminde en ja ze ziet alles van grote zus hè! En vallen en opstaan dat hoort erbij, ik vind het een geweldige foto! Je CAS kaartjes zijn enig met het vosje, ik ga kijken of het me morgen nog lukt om voor K&K iets te maken. En je kaart is prima voor onze challenge hoor...prima achtergrond!!! Je mag hem nog insturen als je wilt, ik vind hem zeker goed genoeg!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    En dan je dochter, wat een schatje! Een hele mooie foto van haar.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde
    Wat een mooie foto van je knappe dochter met die pretoogjes.
    Je kaartjes met het vosje zijn supermooi en lief maar je kaartje met die mooie achtergrond vind ik ook prachtig hoor, ook al ben je de volgende keer niet helemaal tevreden dan gewoon mee laten doen hoor.
    Bedankt voor je deelname bij Addicted to Stamps.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen