vrijdag 7 april 2017

Washi challenge

Hallo Allemaal,

Alles goed met jullie?? Hier alles oké. Veel gewerkt en een meisje wat ontzettend last heeft van het doorkomen van haar laatste kiezen. Ze is er hangerig en moe van. Dus vanmorgen maar een heel stuk met z'n allen gefietst. Dat gaat het beste. Ik denk dat ze zo wakker is dus eerst nog snel even  een kort berichtje voor jullie.
Hebben jullie dat ook.... soms lukken challenges helemaal niet en soms maak ik er zo drie op één avond. Deze kaart maakte ik voor mijn oom die 65 wordt komende zaterdag. De cijfers heb ik ingelegd en ik stansde ze uit een papiertje wat ik beplakt had met allemaal soorten zwarte washi tape. Wel een leuk effect vind ik zelf zo.
Ik wil de kaart mee laten doen aan de washichallenge van Knutsel en Kadootjes.
Leuk dat je er weer was en ook degene die op mijn vorige berichtjes een reactie hebben achtergelaten: bedankt voor jullie lieve reacties en ik hoop ook gauw weer een rondje bij jullie te kunnen doen.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Hier ook alles goed! Lekker druk, maar dat is het al snel met alles. En dan denk je, yes weekend, maar dan zitten die tot half mei gewoon elk weekend vol. Ach ja het is niet anders, we maken er gewoon het beste van. Wel vervelend doorkomende kiesjes, daar kunnen ze flink last van hebben. Je kaartje is leuk, weinig poespas en dat heeft dit kaartje ook helemaal niet nodig.

    Fijn weekend.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk zijn de kiezen snel door, en is de stemming ook weer oké!
    Worden er altijd hangerig en sikkeneurig van hè! Ik vind je kaartje super leuk, heel grappig om eerst te beplakken met washi tape en daarna te stansen en in te leggen...heel mooi en stoer Femminde!
    Fijn weekend.....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Femminde! Mooie kaart! Ik hoop dat de kiezen snel door zijn :). En je hebt gelijk hoor, wat je op mijn blog zei. Als ik nou nog gewoon wat afdrukjes maak bij mijn moeder van de stempels, heb ik er misschien ook wel gewoon genoeg. En kan ik zelf weer wat anders leuks kopen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    ja dat heb ik ook! Soms lukt het voor geen meter en dan opeens een paar op een dag! Deze kaart vind ik heel leuek bedacht en uitgevoerd!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gemaakt Femminde. De cijfers met washitape gemaakt. Ja ik herken je verhaal helemaal, als je niet in de mood bent lukt het ook niet met de kaartjes, en ben je wel in de mood dan ben je zo met een hele serie na. Ik denk vaak te moeilijk, dat is ook wel een probleem hoor. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen