woensdag 19 april 2017

Nog een keer van alles

Hallo Allemaal,
Wat super dat jullie weer even langs komen. En wat heb ik genoten van al jullie reacties op mijn verjaardagskaart voor Mirthe. Super bedankt!!
Net weer wakker hier. Ik heb twee nachten gewerkt. Nu even een paar dagen vrij. Ook wel even weer lekker. Zo nog even de weekboodschappen doen. En verder niet zo veel. De komende dagen staan er weer van allerlei afspraken op de agenda.  Ik hoop dat ik zo nog even een blogrondje kan doen om bij jullie te kijken. 
Vandaag even wat dingen die ik al iets langer geleden gemaakt heb en voor de jarigen van de komende week zijn. Het is dit keer van alles: cadeaulabels, giftcardholder, kadoosje en een fotolijstje.

Allemaal een hele fijne week toegewenst!!
Groeten van Femminde

11 opmerkingen:

  1. Ondanks alle drukte knutsel je maar door en door, hihi Ze zijn weer zo enorm leuk allemaal Femminde! Je bent alweer vroeg op gestaan, nu lekker een paar dagen vrij en hopelijk ook nog wat vrijetijd voor jezelf. Ik had nog net de laptop aan, want ik ga zo naar mijn werk! Nog 4 weken en dan heb ik twee weken vakantie...kijk er echt naar uit!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je veel moois gemaakt Femminde en zo divers, heel leuk. Ik vind de bovenste twee met beren erop helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent heel creatief bezig geweest Femminde,mooi hoor.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creaties Femminde, geniet van je vrije dagen, ik ga zo de nacht in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke creaties allemaal Femminde, mooi!! En het kader op mijn blog komt inderdaad uit China (AliExpress hihi). Mocht je willen weten waar ik hem gevonden heb, dan kan ik je de link wel even mailen als je me contact via mijn blog (envelopje in de rechter side bar). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Femminde,

    Via via bij je terecht gekomen.
    Wat een schitterende creatie's, heerlijk divers.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yeah...je hebt de MD challenge gewonnen Femminde,
    GEFELICITEERD! prachtige prijs!!! snel kijken hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je deze creaties in één week kwijt bent, heb je veel werk te verzetten. Knap dat je daar de tijd voor vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaartje maak je heb lekker op je blog rond gekeken en heb leuke ideeën op gedaan, ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zo weer alle vrolijke creaties van jou bij elkaar te zien. En nog van harte gefeliciteerd met je dochter Mirthe (even dubbel gecheckt of ik m niet verkeerd schrijf, doen ze bij mij nl regelmatig ;) vast herkenbaar).
    Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen