maandag 3 april 2017

MD challenge lente in pastel

Hallo Allemaal,
Nog even weer een kaartje voor jullie om te laten zien want ik maakte er nog één voor de nieuwe challenge van MD : maak een voorjaarskaart in pasteltinten. Ik vond het eerst lastig. Ik ben begonnen met de onderste kaart. (voldoet niet aan de challenge zo denk ik maar te leuk om niet even te laten zien)  Maar toen mijn nieuwe stansjes binnenkwamen lukte het wel in één keer. Muziekpapier en het groene van de kikkers komt van Elines pale pastels. Erop stansjes uit de nieuwe collectie van maart en de toesebolten die al eerder uitkwamen maar er wel ontzettend mooi bij passen. Kan ik toch nog meedoen.

Fijne dag allemaal en leuk dat je even langskwam!! Zo nog even een klein rondje maken langs jullie blogs. Ik denk dat ik niet helemaal over kom. Zo onze oudste weer even ophalen. En dan nog van allerlei klusjes en een beetje relaxen want ik mag nog weer twee nachtjes werken.
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes! Om bladmuziek als achtergrond te gebruiken vind ik een super idee!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met mijn gehop langs de bloggen gaat het ook even minder, waarom duren de dagen zo kort haha Je kaartjes hiervoor zijn super leuk Femminde hele mooie stempels zijn het hè! Ik ga er ook maar eens een serie mee maken! En heerlijk om met nieuwe stansjes te werken, en dit is zijn veelzijdige stansen dus ga je ook vast veel gebruiken! Heel leuk om er blad muziek papier bij te gebruiken, want die kikkers kwaken heel wat af hè! Ik mag weer eens een cursus doen "E-Learning ken je dat? "van Gerke de Boer...nog beter om leren gaan met Dementie! Het kan immers altijd beter! Dit duurt tot april 2018 en iedere maand via internet een nieuwe Module, behalve de 3 zomermaanden gelukkig! Ik wens je weer een rustige nachtdienst zonder gekke dingen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart Femminde.
    Ook hier de dagen te kort....
    Gezellig dat je meedoet met onze pastelchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje geworden...
    Leuk dat je mee doet met onze pastel challenge.
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart en erg leuk met het muzieknoten dessinpapier op de achtergrond!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de kikkertjes.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk deze lentekaartje Femminde ...mooie stansjes er allemaal op

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Femminde!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen