zaterdag 25 februari 2017

VW busjes

Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even hier komt kijken!! En wat word ik blij van al die lieve reacties van jullie. Super bedankt!! En ik zag net dat ik wel 56 volgers heb, er zijn er een paar niet met naam genoemd maar alsnog van harte welkom!!!! Ik hoop dat jullie hier inspiratie kunnen vinden. Vandaag een paar kaartjes die ik maakte voor de serie met het andere papier. Deze gingen niet zo vanzelf. De bovenste is een experiment met de mixed media stempels van MD.
De andere drie hebben allemaal weer ongeveer dezelfde opzet.


Vanmorgen toch nog even naar een hobbybeurs geweest. In Assen. Ik was er nog nooit eerder geweest. Ik kocht er nog een leuke randstans en wat gekleurd papier. Helaas vond ik er niet de gefeliciteerd stempel van Karin Joan. Die schijnt nu even uitverkocht te zijn bij de groothandel. Jammer!! Maar die komt er vast nog wel een keer. En ik kocht er een boek over de overlock machine. Ik denk dat ik daar veel aan kan hebben. Ik hoop gauw weer terug te zijn en ook nog bij jullie langs te komen. Er staat nog wel van alles op mijn to do list, maar er is vast nog wel tijd tussendoor over.

Fijn weekend!!!
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige serie kaartjes gemaakt Femminde.....heel erg leuk gedaan!
    leuk om naar een beurs te gaan en iets van je gading te vinden he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bovenste kaartje ging misschien niet zo makkelijk, maar je hebt wel zelf je prachtige dessin papier gemaakt...knap gedaan Femminde! Je kaartjes zijn weer enorm leuk om te zien met het VW busje!
    Straks nog een A dienst ( 5 in 7 dagen)en dan 3 dagen vrij...jippie! Kan ik ook weer eens creatief zijn, hihi
    Wat leuk dat je naar Assen bent geweest!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaarten! Leuk! Ik was na lange tijd ook weer aan de slag geweest met het leuke VW-busje... Dan is het extra leuk om te zien wat jij er ook weer mee gedaan hebt! Inspiratie!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen